Gå til innhold

Slettet tråd!! :(

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Nå har jeg tydeligvis fåt slettet min 50 siders lange tråd om bilen min.. en golf 2 gti pga noen har lagt inn reklame der.. jeg hadde ingenting med det å gjøre og skjønte ikke hva det var.. trodde kanskje det var noen som hadde lagt det inn på feil tråd eller noe..

Så nå er hele tråden min blitt slettet og jeg har mistet masse bilder fra slik bilen var før og nå.. og det er stor forandring..

Det her synes jeg er alt for dårlig..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

send mail til moderator. mulig de får gjenoppretta tråden din. de sletter den som regel aldri 100% bare fjerner den fra the public eye.

Tror ikke moderator kan gjøre så mye med å hente den opp igjen, men admin burde derimot ha en liste med slettede tråder. Må kunne være mulig å gjenopprette.

Håpløst..

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår