Morgis Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Noen her på forumet som eier denne? Sikler etter større bilder av den. Noe av det peneste jeg har sett innen 240... Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Fin sak det der :D Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Kommet noe lengre på 264'n eller? sorry offtopic Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 245 gl skrev: Kommet noe lengre på 264'n eller? sorry offtopic går framover, men det tar tid. blir lite tid til pussing etter arbeidstid. Men regner med den er i lakkboksen innen et par uker :) Lager en tråd da :) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toførti Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Japp, jeg har bygget opp den! Jeg pusset opp hele bilen lakkerte den for en par år siden. Så solgte jeg den, så nye eier har bygd den motoren i den, Alf engh bygd supernasjonal pluss sperre, kort styring og litt godis. Har vært i kontakt me han, vurderer å kjøpe tilbake den, men er student og dårlig råd for tia. Har en del bilder av den, hadde bilder av hele oppussningsprosessen, men di ble borte i datakrasj, noe som ergrer meg. Men skal laste opp noen fler, kommer snart. Siter Neste prosjekt blir 245 veteran 75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Bilen var til salgs i Kongsberg for endel år siden, uten bross stylinga, ikke fullt så lav og med en B23a og halvnese front (86-). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Toførti skrev: Japp, jeg har bygget opp den! Jeg pusset opp hele bilen lakkerte den for en par år siden. Så solgte jeg den, så nye eier har bygd den motoren i den, Alf engh bygd supernasjonal pluss sperre, kort styring og litt godis. Har vært i kontakt me han, vurderer å kjøpe tilbake den, men er student og dårlig råd for tia. Har en del bilder av den, hadde bilder av hele oppussningsprosessen, men di ble borte i datakrasj, noe som ergrer meg. Men skal laste opp noen fler, kommer snart. hvilken prisklasse ligger den i nå? Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Pen bil ja, men så var det den chromen da.. :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toførti Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Japp, stemmer det. Det var da jeg kjøpte den. Det var vanlig flatt panser med 86 grill på. Jeg bulka den litt, å etter det pussa jeg opp den fullstendig. Bytta panser, bakluke, 3 dører, brosstyling, takvinge(borte nå), Lukevinge, alle nye lamper, lakkerte fanger, cosworth luftinntak, speiltonet film, All mulig krom ple blankpusset og montert, refleksplate, bytta begge bakskjermer, snutepanser, stereo, og mye mer. Brukte mye tid på denna bilen, Han ønsket bud, men fikk pris på mail 75000,- Så det er vel kansje ikke så gæli pris me tanke på at det er nybyggget motor i den som kosta 60000,- Siter Neste prosjekt blir 245 veteran 75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 j***** pen den 240'en der :m'm: Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 SpeedIsEverything skrev: Pen bil ja, men så var det den chromen da.. :) krom=lukseriøst og pent ;) Sort=enkelt og billig ;) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Malone skrev: krom=lukseriøst og pent ;) Sort=enkelt og billig ;) Synes denne bilen er flott; specs på motor? Har sansen for krom jeg, men se for dere en Gr. A 242 med kromgrill :puke: :iconsm Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Turboperformance skrev: en Gr. A 242 med kromgrill :puke: :iconsm en gr.a skal være enkel og billig. Ikke noe lukseriøs bil; derfor sort fremfor krom :hello: Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Malone skrev: krom=lukseriøst og pent ;) Sort=enkelt og billig ;) Skjønner ikke hva du snakker om :rolleyes: Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Malone skrev: en gr.a skal være enkel og billig. Ikke noe lukseriøs bil; derfor sort fremfor krom :hello: Gr.A skal ikke være billig. Kjøp deg en ekte Gr.A bil som er billig, så skal du jammen få en svensk tikroning av meg:) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg