xZoPpY Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Heisann folks! Jeg lurer litt på hvor jeg kan få tak i skikkelig dekkpapir for lakkering. Jeg tenker på slik dekkpapir de har på lakkverksteder som går an å krølle lett sammen og få brettet slik man vil ha det. Har brukt noe som er ganske tjukt, men det er jo nesten ikke bevegelig. Hvor får jeg kjøpt slik papir på ruller, som egner seg til å dekke til biler ol, før du lakkerer? Takker masse for svar på forhånd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn_Erik Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Har dem lakkerings butikker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 3M har også ett plasttrekk/hette på rull som er helt genial... Når alt er finmaskert rundt ruter, lykter eller annet,, så er det på med plasten, å fram med kniven å kutte ut det som skal lakkes! Så maskere rundt! :thumb Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 er kanskje gråpappir en billigere løsning? + maletape... Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Jeg kjøpte noe gråpapir og malertape for å maskere med, fungerer som fjell. Billig er det også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Ja, mye som funker, men å kjøpe skikkelig billig tape... ja da får du jobben om det sitter på moen dager å det kommer litt fuktighet og sol/varme til! Vi som har holdt på litt, kjøper alltid den brune 19mm tapen... Men bruker selv hvite tesa, 38 og 50mm til Grovmaskering...men passer på å få den av FORT vis det er kommet vann eller sol på! Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg