MacTore Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Fikk en sub i bursdagsgave av denne typen: http://netthandelen.no/visProdukt.aspx?id=92537 Fulgte ikke med noen info om kassevolum og lignende, men jeg tenker at jeg skal ha lukka kasse på den da, i min Polo 6n. Noen som har noen formening om volum og kanskje en tegning av det? På forhånd takk:) Siter 99' Polo 1.4 82' Mazda 323 1.5 "GT-R" "Når det kommer til kul bil, er det ikke størrelsen det kommer an på" Jan Erik Larsen, Autofil. Ønskes kjøpt -2000 modell baklykter til polo -Panserforlenger polo 6n PM eller mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Etter litt googling: Produktsida til proson: http://www.proson.se/index.php3?pageid=151 Og databladet: http://www.proson-av.com/download/datablad-bilelement-10-tum.pdf Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacTore Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 ergo, ingen info om størrelse på kasse...:) Siter 99' Polo 1.4 82' Mazda 323 1.5 "GT-R" "Når det kommer til kul bil, er det ikke størrelsen det kommer an på" Jan Erik Larsen, Autofil. Ønskes kjøpt -2000 modell baklykter til polo -Panserforlenger polo 6n PM eller mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 med så detaljerte ts parametere har du mer enn nok info til å regne ut en perfekt kasse til ditt bruk. er ikke noe fasitsvar på kasser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacTore Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 jeg er ikke ekspert, for å si det sånn.. foretrekker tegning jeg:P Siter 99' Polo 1.4 82' Mazda 323 1.5 "GT-R" "Når det kommer til kul bil, er det ikke størrelsen det kommer an på" Jan Erik Larsen, Autofil. Ønskes kjøpt -2000 modell baklykter til polo -Panserforlenger polo 6n PM eller mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Søk litt etter kassebyggingprogram på forumet, så legger du inn infoen der så blir det greit:) Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacTore Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 nå spiller den ganske greit med ei GANSKE stor kasse i forhold til stakkars lille poloen min:P Fant kassa i kjellern til en kamerat btw:P Siter 99' Polo 1.4 82' Mazda 323 1.5 "GT-R" "Når det kommer til kul bil, er det ikke størrelsen det kommer an på" Jan Erik Larsen, Autofil. Ønskes kjøpt -2000 modell baklykter til polo -Panserforlenger polo 6n PM eller mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg