Sebadeus Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Jeg har da vært så heldig og oppleve at katter kommer ut i veien når jeg ligger i 80/90. Resultatet av det i en brå sving er: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Front, grill, skjerm, lykt, blinklys og nyre? og muligens forstilling? kjedelig... vært borti det samme med en e36 325i cab jeg hadde for noen år siden... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 kjipt ja, sleppi katter foreløpig selv! men men, da kommer du sikkert sterkere tilbake etterpå ;) Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Må ha vært en helvetes til kattepus det der da.. Kjører heller på udyret enn å svinge unna i den hastigheten der ja.. Men sure greier da. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Må ha vært en helvetes til kattepus det der da.. Kjører heller på udyret enn å svinge unna i den hastigheten der ja.. Men sure greier da. Det er du ikke alene om Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebadeus Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 du skvetter greit når et dyr (størrelse har ikke betydning) løper ut i veien rett foran bilen:P det blir nok en helvettes regning fra et verksted jah:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfenheart Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Må ha vært en helvetes til kattepus det der da.. Kjører heller på udyret enn å svinge unna i den hastigheten der ja.. Men sure greier da. din djævel! har mista 2 katter som har blitt påkjørt! :fuckme2: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 du skvetter greit når et dyr (størrelse har ikke betydning) løper ut i veien rett foran bilen:P det blir nok en helvettes regning fra et verksted jah:( Samme har skjedd meg 2 ganger, ene gangen i ca samme hastighet som deg og andre gangen i rundt 40-50 km/t. Jeg skvatt ikke, men sånn er vi jo forskjellige alle sammen. Håper regninga ikke blir helt kriminell..veldig synd og irriterende når sånt skjer. Føler med deg! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebadeus Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 jeg er egentlig ikke en person som skvetter jeg heller men jeg kan si det slik at jeg hadde hjertet i halsen:P vet noen sånn ca hva verksted reginga kan komme på? eller noen som vet om et sted som er litt mindre dyrt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfenheart Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 jeg er egentlig ikke en person som skvetter jeg heller men jeg kan si det slik at jeg hadde hjertet i halsen:P vet noen sånn ca hva verksted reginga kan komme på? eller noen som vet om et sted som er litt mindre dyrt? eg vedder på at det er enkelte her på forumet som fikser dette for en billig penge, føler med deg altså..! kan ikke være noe gøy... skjedde nesten med meg ett lite stykke ifra huset, men derimot så fikk eg en tanke 20 sek før "tenk om det kommer noe løpende over" så eg satt ned farten.. og jommen meg kom da isje en katt løpende over rett forran.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebadeus Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 skulle ønske jeg var synsk som deg Wolfenheart:P men en gang må man oppleve det for og egentlig vite hvor fort og egentlig hvor lett en ulykke kan oppstå. jeg kommer jo alltid til og ha dette i bakhodet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfenheart Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 skulle ønske jeg var synsk som deg Wolfenheart:P men en gang må man oppleve det for og egentlig vite hvor fort og egentlig hvor lett en ulykke kan oppstå. jeg kommer jo alltid til og ha dette i bakhodet du har nok rett der du...! skulle gjerne at en kompis hadde forstått dette.. han kjører som en gris! :blah: men lykke til med bilen, du overlever nok skal du se men missunner deg isje nei... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F!XeR Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 du har nok rett der du...! skulle gjerne at en kompis hadde forstått dette.. han kjører som en gris! :blah: men lykke til med bilen, du overlever nok skal du se men missunner deg isje nei... Kjører fint jeg hvis det er meg du hinter til!!! Kjører etter forholdene!:thumb Sorry OT, lykke til med bilen, og fint at du ikke kjører ned søte små katter:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfenheart Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 :cab men nok off topic nå :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebadeus Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 bilen skal da i morgen opp til konsberg på verksted:P så jeg håper det blir bra. jeg kommer til å legge ut bilder av hva som skjer videre;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg