Gå til innhold

Det måtte skje

Ranger emnet

Sebadeus

Anbefalte innlegg

du skvetter greit når et dyr (størrelse har ikke betydning) løper ut i veien rett foran bilen:P det blir nok en helvettes regning fra et verksted jah:(

Samme har skjedd meg 2 ganger, ene gangen i ca samme hastighet som deg og andre gangen i rundt 40-50 km/t. Jeg skvatt ikke, men sånn er vi jo forskjellige alle sammen.

Håper regninga ikke blir helt kriminell..veldig synd og irriterende når sånt skjer. Føler med deg!

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er egentlig ikke en person som skvetter jeg heller men jeg kan si det slik at jeg hadde hjertet i halsen:P vet noen sånn ca hva verksted reginga kan komme på? eller noen som vet om et sted som er litt mindre dyrt?

eg vedder på at det er enkelte her på forumet som fikser dette for en billig penge, føler med deg altså..! kan ikke være noe gøy... skjedde nesten med meg ett lite stykke ifra huset, men derimot så fikk eg en tanke 20 sek før "tenk om det kommer noe løpende over" så eg satt ned farten.. og jommen meg kom da isje en katt løpende over rett forran..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle ønske jeg var synsk som deg Wolfenheart:P men en gang må man oppleve det for og egentlig vite hvor fort og egentlig hvor lett en ulykke kan oppstå. jeg kommer jo alltid til og ha dette i bakhodet

du har nok rett der du...! skulle gjerne at en kompis hadde forstått dette.. han kjører som en gris! :blah: men lykke til med bilen, du overlever nok skal du se men missunner deg isje nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har nok rett der du...! skulle gjerne at en kompis hadde forstått dette.. han kjører som en gris! :blah: men lykke til med bilen, du overlever nok skal du se men missunner deg isje nei...

Kjører fint jeg hvis det er meg du hinter til!!! Kjører etter forholdene!:thumb

Sorry OT, lykke til med bilen, og fint at du ikke kjører ned søte små katter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider