Torak Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Du hadde vel forsikring på bilen? Skal jo få igjen da hvis du svingte unna pga et dyr i veibanen. Klart, har du delkasko så blir det vel verre da.. Lykke til med bilen iallefall!:) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebadeus Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 ja har forsikring, men er delkasko:P så nå står jeg uten bil:( hvor lenge får jeg svar på i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Svinger kun i retning grøfta vis det er et jævla stort dyr elg, rein, sau osv, eller vogntog. Moste over ei katt for noen år siden i 100, så bare noen øyne som kom springende, men jeg vurderte aldri grøfta. ble bare en stor smell, og ei 2 delt katt, men bilen overlevde fint :) Siter 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedfile Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 i omtrent samme situasjon som meg du da.. jæævli sure penger, jeg svingte unna for ei katte og havna rett i autovernet. :( Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Helt samme skaden fikk jeg på min i helga! Men siden det bare er en rallycross bil, så er det bare til å finne fram slegga og banke ut og sparkle etterpå!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Hei, ser ikke så altfor ille ut dette? Hvordan er skadeomfanget under panseret? Ellers ser panseret helt ut? Ny fanger, lykt, grill, skjerm og det som ellers måtte være skadet under. Venstre blinklys er borte og? Hva traff du? Si ifra hvis du trenger grill, har samme type som deg liggende i kjellern. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebadeus Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Jo er ganske ille, han på verkstedet skulle ha 42 tusen for jobben:P men jeg takka nei til det og spørte hva det kom på hvis jeg skaffet deler og gjorde alt en kan gjøre hjemme. det han skulle gjøre var og rette ut rammevanger og noe mer og det kom på 6500. det er ingen skader på motoren men er noen luft kanaler som er borte, jeg har ikke fått sett på bilen med panseret oppe etter krasjen siden det jamma seg:P venstre blinklys har jeg tatt ut fordi det hang og slang, men det er helt:P jeg traff autovernet + en midtrabbat. du kan se spora mine på ringveien dr_s. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebadeus Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Her er noen bilder som viser hvordan bilen ser ut nå. nå skal jeg bare rydde i garasjen og isolere slik at det blir varmt der inne så skal jeg begynne og skru. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg