Hansiii Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Har nylig flyttet til Trondheim og lurte på om det var noen som visste om noen litt morsomme landeveier i nærheten av Trondheim? Har bare kjørt inne i byen de siste 3 ukene og begynner å savne noen gode kjøreveier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 flytta FRA drammen!? fyfy, sånt gjør man bare ikke ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansiii Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Hehe, har flytta for å studere, så jeg kommer nok tilbake en gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 best for deg ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 fint rettstrekk på leinstrand, e vel værtfall 1500 m langt=) Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 fra trondheim og til flyplassen er det jo en god vei.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny_H Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Trondheim til Frosta (Nord-Trøndelag) er helt konge. Der har du virkelig fine veier langt ned mot havet og herlige svinger som du kan suse gjennom. Aldri hørt om noe kontroll der og ligger gjennomsnittlig i 100 gjennom der :P (Håper ikke politiet leser dette). Veldig fine utsikter og mye variert kjøring egentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Da er vi to. Har savnet noen veier hvor bilen kan få strekke litt på beina jeg også. Endte opp med å kjøre denne veien her for en drøy uke siden. Opprinnelig var det et resultat av at jeg kjørte feil, og det var en bomtur uten sidestykke. Men var herlig å få drive med noe annet enn bykjøring en liten stund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 En runde rundt jonsvannet er jo alltid morro! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 eller bare tar flakk-rørvik ferja og kjøre fosen rundt.. kan jo kjøre til trondheim igjen uten og ta båten, da har du fått kjørt ifra deg litt.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en sei Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Byneset rundt...Korsvegen...Fra selbustrand over til Hommelvik...Veien til Storlien er kurant...Mye morsomme veier opp til og rundt Klæbu også... Selbu til Røros...Hele Fosen er også en stor lekeplass...spesielt veien over til Kråkmo..Gammelveien til Børsa og Orkanger... Men for all del kjør forsiktig!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Som sagt, hele Fosen er en jævla lekeplass for fartsgale folk. Vegen til fergeleiet på Rørvik er vel heller ikke å forakte. Kjørte der for litt siden når jeg skulle rekke sisteferga hjem etter å ha vært på "street legal", det gikk grisefort. Kjørte fra Trondheim torg og til ferga på 7 minutter, på regnvær med forhjulstrekker med 17" på. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Kjørte fra Trondheim torg og til ferga på 7 minutter, på regnvær med forhjulstrekker med 17" på. den der tviler jeg STÆRKT på...kremt :rolleyes: Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 En tur rundt Jonsvannet kan anbefales! Rally Trøndelag har vel en eller flere prøver der hvert år. Men er en del syklister der midt på dagen. Støtter også gammelveien mellom Øysand-Orkanger(spesielt strekningen Buvika-Børsa). Men vær varsom også, for antallet personer som har mistet livet mellom Buvika-Børsa kan vel ikke telles på to hender og to føtter lenger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Byneset rundt...Korsvegen...Fra selbustrand over til Hommelvik...Veien til Storlien er kurant...Mye morsomme veier opp til og rundt Klæbu også... Selbu til Røros...Hele Fosen er også en stor lekeplass...spesielt veien over til Kråkmo..Gammelveien til Børsa og Orkanger... Men for all del kjør forsiktig!!!! Ser du nevner Korsvegen her. Men her er det mye Politi for tida. Skulle ha masse kontroller nå fremover på rv 708. Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg