Gå til innhold

Morsomme veier i Trondheim

Ranger emnet

Hansiii

Anbefalte innlegg

prøv det da, det går fin fint!

Tror ikke jeg skal prøve meg på det - da tar jeg meg heller en tur på bane og beholder livet/førligheten. :fatality:

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette var klokka 00:30, så jeg hadde grønt lys og full fjøl hele forbanna vegen.

Gikk godt over 170 enkelte steder.

Dette er noe forbannet sprøyt! Hadde du virkelig klart å kjøre så fort på det strekket så hadde jeg likt å sett den bilen..Har selv kjørt der jevnlig i 15 år med allt fra skropel til Porsche...og forresten så går siste ferja 0045....dvs du hadde 15min+ på deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og forresten så går siste ferja 0045....dvs du hadde 15min+ på deg...

bra point! Skulle akkurat til å si d selv. Har kjørt der en del ganger selv, og ja... trenger ikke å si mer.. :fatality:

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ Skurk:

Tror du må få sjekket hvor korrekt speedometeret er på den Opelen...

:hammer

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider