Mordach Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 prøv det da, det går fin fint! Tror ikke jeg skal prøve meg på det - da tar jeg meg heller en tur på bane og beholder livet/førligheten. :fatality: Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 :thumb Dette var klokka 00:30, så jeg hadde grønt lys og full fjøl hele forbanna vegen.Gikk godt over 170 enkelte steder. haha... Unnskyld meg:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Dette var klokka 00:30, så jeg hadde grønt lys og full fjøl hele forbanna vegen.Gikk godt over 170 enkelte steder. Grønt lys ja... Pleier å blinke gult etter midnatt men... Hadde vel 200 km/t gjennom Ilakrysset også du regner jeg med? Sorry OT Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TTDUDE Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Dette var klokka 00:30, så jeg hadde grønt lys og full fjøl hele forbanna vegen.Gikk godt over 170 enkelte steder. Dette er noe forbannet sprøyt! Hadde du virkelig klart å kjøre så fort på det strekket så hadde jeg likt å sett den bilen..Har selv kjørt der jevnlig i 15 år med allt fra skropel til Porsche...og forresten så går siste ferja 0045....dvs du hadde 15min+ på deg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 og forresten så går siste ferja 0045....dvs du hadde 15min+ på deg... bra point! Skulle akkurat til å si d selv. Har kjørt der en del ganger selv, og ja... trenger ikke å si mer.. :fatality: Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Dette er noe forbannet sprøyt! Hadde du virkelig klart å kjøre så fort på det strekket så hadde jeg likt å sett den bilen..Har selv kjørt der jevnlig i 15 år med allt fra skropel til Porsche...og forresten så går siste ferja 0045....dvs du hadde 15min+ på deg... BUSTED dukenukem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Men for Hansii sin del så er jo omkjøringsveien et veldig bra alternativ til råkjøring, sålenge du holder deg der ifra kl.1500 til rundt 1630 på alle hverdager, da er det mye fin kø. Der kan man slappe av og ta det med ro! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 @ Skurk: Tror du må få sjekket hvor korrekt speedometeret er på den Opelen... :hammer Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 ca 14 kilometer dit, i følge gulesiders kart skal turen ta 12 min normalt (er sikkert uten trafikk da) 7 min... jaja, kanskje... Men til topic, kjør deg en tur til storlien, masse svinger og rettstrekker fra stjørdal og oppover, så får du kjøpt deg litt røyk/snus/flesk (stryk det som ikke passer) med det samme :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg