Gå til innhold

pioneer 12 tommere ønskes kjøpt.

Ranger emnet

jannis-

Anbefalte innlegg

Har en måned gammel 306C subwoofer, som jeg er interessert i å selge, får ikke utnyttet den med forsterkeren jeg har uansett. koster 1000 kroner ny, har den i en halveis ferdig bygd kasse som er laget for 2*12", bygd etter spesifikasjoner til pionner, 35.4 liter lukka kassa, bare den er laget for 2 da ;)

Lupo GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en måned gammel 306C subwoofer, som jeg er interessert i å selge, får ikke utnyttet den med forsterkeren jeg har uansett. koster 1000 kroner ny, har den i en halveis ferdig bygd kasse som er laget for 2*12", bygd etter spesifikasjoner til pionner, 35.4 liter lukka kassa, bare den er laget for 2 da ;)

bilde da? pris på subben?

99 Bmw e46 (sommervogna:P)

99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks)

95 Passat 1,9 tdi (bruks)

69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For bare subben kunne jeg tenkt meg 600 kroner, da den kosta 1000 ny, brukt ca. 1 måned. Kassa er som sagt bygd etter hva pioneer anbefaler, og er veldig fornøyd med lyden til den prisen. Kassa er halvferdig, den er 100% tett, men er ikke kledd så den ser litt shabby ut som den står nå.

Satt først subben i en ferdigkasse jeg kjøpte på 28 liter, og da merka jeg ikke noe forskjell fra den gamle billigsubben jeg hadde, så lagde en ny en, med den kassa var det som natt og dag, spilte mye bedre :)

Kan selges med kassa for 1000 kroner, evt 1200 så skal jeg gjøre kassa helt ferdig.

Bilder:

noname1.jpg

noname2.jpg

Lupo GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For bare subben kunne jeg tenkt meg 600 kroner, da den kosta 1000 ny, brukt ca. 1 måned. Kassa er som sagt bygd etter hva pioneer anbefaler, og er veldig fornøyd med lyden til den prisen. Kassa er halvferdig, den er 100% tett, men er ikke kledd så den ser litt shabby ut som den står nå.

Satt først subben i en ferdigkasse jeg kjøpte på 28 liter, og da merka jeg ikke noe forskjell fra den gamle billigsubben jeg hadde, så lagde en ny en, med den kassa var det som natt og dag, spilte mye bedre :)

Kan selges med kassa for 1000 kroner, evt 1200 så skal jeg gjøre kassa helt ferdig.

Bilder:

noname1.jpg

noname2.jpg

effekt på denne i rms watt da? enkel eller dobbelt spolet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkeltspolet, 400w rms.

Kjøper du en til av den typen kan du jo parallelkoble om du vil ha 2ohms last på forsterkeren, så mulighetene er jo der når man vil kjøre 2*12 av den typen sub jeg har da.

hadde håpet at de va dobbelt spolede jeg. har en forsterker som yter 1800watt rms i 1 ohm... derfor hadde d vert greit med 2 stykk som hadde vert dobbelt spolede 4 ohms subber. hvis du sjønner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider