Gå til innhold

88 supra turbo

Ranger emnet

Toyparts

Anbefalte innlegg

Hmmm

Er ikke lett å selge, men jeg prøver igjen.

88mod supra til salgs, nybygd motor som bremste 462hk på 1,2kg i trykk, etter dette er det byttet ut en god del ting da det var noe med bensintilførselen som var feil, og jeg kjører nå 1,6kg, det burde gi en god bit over 500hk, bilen er seriøst bygd med gode deler, understell er gule koni med hks senkesett, felger er compomotive 7*17 med 25 mm spacers.

Utstyr

skinn el speil, vindu sete,el oppvarmete speil.

trippel a-stolpe cover med turbotrykk, oljetemp, air-fuel måler, og en 65mm oljetrykksmåler under instrumentpanelet, det er også hvite instrumenter med grønt/blått lys

Manuell gir og sinter 4pucked lamell og trd trykkplate

3"eksos hele veien og en racingpotte.

Jeg har kjørt 402m på 13,25 og 184,94 i sluttfart, det var på 1,2kg i trykk.

Når det gjelder pris på bilen så er jeg åpen for bud, en standard slik bil koster stor sett 120-130k motoren er det lagt ut ca 150k på i vinter og ellers er det lagt ut ca 30k på andre ting.

Om det er noen der ute som er innteresert i bilen så kan dere ringe meg på tlf

98286727---93205027

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by The cowboy

du som har den overklistermerka supran eller?? kammis av ronny med den 300`n..

isåffall så bør du jo få solgt den kjærra de.. den er jo rå.. og med den lyden da.. nam.. hadde jeg hatt kroner og øre skulle jeg gjerne kjøpt selv =) hehe

Stemmer det ja, men det er jo tydeligvis et h...... å få solgt den, så jeg får vel plassere den innerst i garasjen og begynne på det neste vinterprosjektet, så får vi se hva som skjer

MVH Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by Typhoon_

Var det din jeg så på Ringbanen??

Isåfall pirra det no sinnsykt i ballene når du dro nedover stripa.

Sinnsykt go lyd i den da.

Forlanger du "like" mye enda??

Var å kikka på cossie idag.. litt billigere ;)

Halloen

Det spørs hva du ligger i "mye" bilen har kostet jæ.... mye peng og alle hvet at det koster å bygge 500+hk i en bil, uansett merke

MVH Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider