marius242R Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 noen her inne som eier eller har kjennskap til denne?? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1224216&template=default Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 nok et nydelig eksemplar. la merke til at det var ikke mye utstyr i bilen. Tenker på brytere og slikt :hello: Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 såg no rå ut denne da, men er vell bare prisen som var litt stiv:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 er vell gammel bilen til maxis det der:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Stiv pris ja. hadde den hatt 50hk til,getrag og litt rått understell så kunne vi snakka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jberntsen Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Stiv pris ja. hadde den hatt 50hk til,getrag og litt rått understell så kunne vi snakka. Kunne ikke se at det var oppgitt hvor mange hk det var? Uansett en fin bil som er overpriset etter min mening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Kunne ikke se at det var oppgitt hvor mange hk det var? Uansett en fin bil som er overpriset etter min mening. Det sto 300++ (anongsen er endret) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-242tic Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 kjenner eieren jeg, er en meget pen bil , orntlig arbeid som er gjort på denne. er kammerat av GMV og 242-t6 her på forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Stiv pris ja. hadde den hatt 50hk til,getrag og litt rått understell så kunne vi snakka. vil gjerne se hvor langt du kommer med 80k om du skal bygge makan bil! Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Enig LMS!! For ikke halve bilen en gang for 80 lapper hvis du skal bygge en lik en.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 vil gjerne se hvor langt du kommer med 80k om du skal bygge makan bil! Enig.Men påenget er at man ikke får igjen penga som er lakt i bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 80K går fort med... blir mange tusen i understell, mange tusen i lakkog karosseri og passelig for å få den grei inni... Og når det kommer til stykket så har en ingenting igjen til motor... Blir fort penger av å bygge gammal volvo... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Slik den er på bildene kunne jeg fint gitt 80 lapper for den! Hvor mye han har brukt på den vet jeg ikke, kan tenkte meg rundt 140 lapper kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Bil er tap uansett... Får aldri igjen det en bruker på deler.. Med mindre en stjæler halve bilen da... Skal en bytte alt av slitedeler i understellet samt bremser osv og montere noe bedre enn originalt så er det brått 20k der også... Alt av smådeler blir grisedyrt hvis en regner på det.. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Jepp, bygger man for å tjene bygger man ikke gammel bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg