Zemeckis Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Meget pen 242 det der. Prisen var 90tusen før her i dag. Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Alt for dyr. Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Alt for dyr. hvorfor det?? er jo halv pris ihvertfall av byggekostnaden.... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Prisen er det ikke no å si på.. ville helst si det va billig for en såpass strøken en.. drit fin.. Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Og bilen er jævlig pen, drit rått stuuk på den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 kunne kanskje hatt getrag til den prisen.kan ikke tro den kassa holder lenge med litt ladding ;) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Hadde jeg ikke dratt til militæret nå i januar neste år, da skulle jeg ha vurdert den. Nydelig bil! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 kassa sier nok takk for seg når du tråkker på litt, smellern hardt i 3a og full pinne så sier det vel takk for seg, men for all del, hadde jeg hatt 80svære hadde jeg hentet den med en gang! Feitere 242 skal du leite lenge etter.. For og si det slik da, er sånn min drømmeførr ser ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 sånn skal 245 min bli når den er ferdig hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Og hva er prisen på en Getrag kasse?? Jo, starter faktisk på kr. 0,-! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242_r Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Kurrant bil dette da, bra arbeid som er gjort. Han har lagt ned mange timer på den bilen. Fungerer godt også. Så bilen under oppbygging, ikke noe slurv der nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 jeg hadde ikke hatt noe problem med og bruke 80k på den bilen der akkurat.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Kompis av meg som eier denne. Fin bil, som går rimelig greit. Hjulene er som prikken over I'en 9x18 med 0 i innpress, bør tillegge at karen forøvrig er oppretter. Riktig at dette er gammelbilen til maxis, men med ny motor, og oppdatert på det meste. Jeg hjalp han med å bygge motoren, den har ikke gått så veldig mange mil etter overhaling (sikkert ikke mer enn 100 mil). Toppen var også nyportet på det tidspunktet med nye ventiler. Turboen/dysene/motorstyringen var også ny da.... Alu cooler og greier. Kort sagt en bra bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav'en Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Hadde eg hatt 30k meir, så hadde denne vert på andre sida av landet på eit blunk! Deilig :driving hvorfor det?? er jo halv pris ihvertfall av byggekostnaden.... Du må jo forstå det at når man har 14år på matta, så har man god erfaring med bilkjøp. Siter Old Volvos never die, they just go faster. 1993 Volvo 940 Turbo 1979 Volvo 242 DL 1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Faan å, hadde j ikke kjøpt meg ny bil, så tror j nesten j hadde dratt til Trøndelag å kjøpt den der! Falt i smak ja!! Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg