BoomBoxx Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Snublet over et prosjekt forrige uke, men så fikk jeg ny jobb samtidig som verkstedløsningen røk, så nå har jeg verken tid eller plass til å holde på med dette... Har lovt at jeg skal hente dette prosjektet VELDIG snart, og det må av disse grunnene BORT igjen like snart! :( Selges billig videre til verktøykyndig entusiast. Har du siklet på Scirocco noen gang, har du sjansen til å få realistert de våte drømmene nå, og det til en rimelig penge! :) Hva som selges: En stk. '76 Scirocco m/ full Rieger GTO-styling. Bare stylinga koster godt over 30.000,- Er en timers arbeid med bilen, men såvidt meg bekjent skal det være hovedsakelig monteringsjobb. Bilen er ombygget til Gti (130 og noen hk) med understell, bremser osv. Det følger også med en delebil, og alle delene til prosjektet SKAL være der, med unntak av frontrute. Har IKKE gått gjennom bilene og har IKKE sjekket om alt faktisk er der, men dette er hvertfall beskjeden jeg har fått... Bilen har ikke hatt skilter på lang tid, og er ikke godkjent med motor-/understellsbytte, heller ikke med stylinga. Dette er imidlertid ikke så stort problem i følge Volkswagen-entusiaster. Jeg har ikke peiling! :) Hva jeg ønsker i bytte: En annen bil (ikke prosjekt, men trenger ikke være strøken) i småbil-størrelse (golf/civic, etc). Grom bilstereo, åpen fritidsbåt, eller evt. kan dette også byttes i penger (utrolig, hva?). Bilder av bilen slik den står i dag, og slik den selges: NB: Felgene som står på bilen, står på bilen. Har ikke bakfelgene av de gule. Ring eller send sms snarest til: 938 03 138 Jan Rune Bilen står pr. dags. dato i Horten i Vestfold. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vimael Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Hvilken verdi mener du den ligger rundt? Å er bilen i såpass stand at den starter? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Har ikke snøring på hva den faktisk er verdt, antar det kommer mye an på hva man ser i bilen og hvor mye man da er villig til å gi for et prosjekt som dette. Jeg vil absolutt ikke si at dette er det verste prosjektet jeg har sett! Om man har tatt i verktøy før, bør dette kunne være kjørbart i løpet av relativt kort tid. Vet ikke om motoren starter. Men kom med åpne bud, så får vi se hva den er verdt da. Får jeg ikke noe respons her, går den kanskje på QXL... Så det lå en med denne typen styling (er visst GTO) ute på Autodb.no til 38.000,- nå. Med Corrado front? Antar at 10-15k er riktig pris, da. Det er jo en del jobb, samt at den må godkjennes når den er ferdig. Syns ikke det er en upris, hvertfall. Den er jo veteran i år, da. Sparer en del på årsavgift, hvertfall, og så lenge man kan skru selv kan man få en grisefet bil til en rimelig penge. Jeg setter 10.000,-/bud da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Oppelopp? 10 laken er vel rimelig for en godklump som dette? Har så langt kun fått tilbud om bytte i en speedbåt, og det er vel ikke akkurat hva jeg er ute etter... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Har laget en (crappy) video med mobiltelefonen i 640x480 som jeg kan sende på mail til de som er interessert. (ca 1.3MB). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Oppdatering: Delebilen er vraket, så nå er det bare én bil som må hentes. Har gått over bilen, så nå har den en masse bulker i taket. Haha... Neida. Men har funnet ut at den trenger følgende: Overhaling: Motor Alle bremsedeler Justere forstilling Annet: Interiøret må byttes/sette inn bøttestoler og lage dørpaneler selv. Ny bakrute og frontrute! Bilen trenger litt sparkel, og et strøk lakk for å bli strøken. LITE RUST I GULV, IKKENO' I KAROSSERI! :-) 10.000,- for denne bilen? Alternativt kan jeg være behjelpelig med å skaffe interiørdeler (billige bøttestoler bl.a.). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Hallo! Har du noen bilder av bilen innv. ?? Gjerne flere bilder av bilen innv., utv. og motorrom ? Kan sendes på mail. odd_slette@hotmail.com Mvh Odd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Lik spoiler som den i avataren min :D Hadde jeg ikke hatt prosjekt hadde jeg vurdert denne Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Det som er igjen av interiøret er stygt (ligger noen seter slengt). Ellers mangler alt av ting & tang, med unntak av dashbord som er tatt fra Golf 2. Har noen bilder, men har ødelagt datakabelen til mobilen, så får dem ikke inn på data'n! :/ Odd, det er jo bare en snartur ned hit, kom og ta en titt! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Da er bilen borte, den får et nytt liv hos en billakkerer fra Tønsberg! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg