Gå til innhold

Tidsfordriv: knipsa et par bilder av bilen

Ranger emnet

V70-Pappa'n

Anbefalte innlegg

FIN 240 dette! :D Heldig som har B230F også.. Forresten hvordan festa du tusenmetringene bak grillen?

Synes du må få deg refleksplate bak :)

laga et par høl i plata som er over, skrudde dem bare gjennom.. dem henger, så de er egentlig opp ned. Men det er bare å snu glassa og ramma så blir det jo riktig vei. også laga jeg til et par stag som jeg satt fast rett bak grillen nede.

prøve og feile er nøkkelord her.

tror jeg ga 2k for lysa hos Hella for et år siden..

230'n går som en klokke. :)

x 91 Volvo 240

x 07 VW Golf V

x 97 Honda Accord

- 98 Volvo V70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan lakkere den grå plasten nederst på dørene + skvettlapper svart. Det tar seg ut på hvit bil synes jeg;) Har det sjæl!

Åssen bør en gå fram for å få dette til å sitte? har en kamerat som gjorde det.. men det flassa av:p

har hørt at svart skokrem er bra;)

SORRY OT!

-99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing)

-87 24o Turbo (under oppussing)

Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde ikke noe spes faktisk. Bare vaska godt med tynner* og sprayet tynt på med svart matt jeg, og det har sittet fint i to sommere og to vintre nå. Men det finnes jo "vinylfarge" eller "spoiler-paint" som sikkert sitter bedre i utgangspunktet. Også er det jo noe som heter plastprimer da.:thumb Testa skokrem på volvon til søstra. Satte seg ikke overalt og ble skjoldete og enda styggere.

*(pleier å være pepra med asfalt etc siden nesten alle unngår å vaske de gjennom bilens levetid)

Lenke til kommentar
Del på andre sider