Ascona-Man Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 noen som har bilder fra street met i bergen i dag? Siter Opel Ascona B 2,2 (Solgt) Kadett C (c20ne) (Solgt) Opel Ascona B 3000 24V Turbo (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Har kun bilder fra krasjen etter streeet meet :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfenheart Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 hadde du bilder av bilene eller bare køen som eg såg i en anna post? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Har av bilene.. Tok et når jeg passerte, men rompa til en purk kom i veien :P Men har et som man skimter en viss GOLF og en viss SUBARU, men det ligger på andre telefonen til en kompis, kan legge ut i morgen tidlig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfenheart Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 da hadde eg blitt meget takknemlg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 ikkje den candy-raude fete golfen vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Har av bilene.. Tok et når jeg passerte, men rompa til en purk kom i veien :P Men har et som man skimter en viss GOLF og en viss SUBARU, men det ligger på andre telefonen til en kompis, kan legge ut i morgen tidlig.. Krasjet Tommy? Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stunt Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 TRAgisk! Siter Gasspedalen er den til høyre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 ikkje den candy-raude fete golfen vel? neida, den overlevde fint... Var en viss grønn golf... Min... Den som hadde sparegris på panseret på treffet... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfenheart Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 neida, den overlevde fint... Var en viss grønn golf... Min... Den som hadde sparegris på panseret på treffet... bilde av bilen din? rart at eg isje har sett bilen din selv om at eg bor på samme plass.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 du har nok sett den... har vært avskiltet noen mnd nå, fikk skilter igjen forrige torsdag... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfenheart Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 går så mange golfer her i området så vanskligt å skille forskjell på ett bilde tatt så langt nede..:P mn har sikkret sett an ja;) sett min ? :P ohh no..! off topic :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Har jeg sikkert... Bilde? Jeg er vel ikke den som farter mest rundt i Knarvik... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-Man Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 det smallt rett på siden av meg i fløyfjellsyunellen 2 sec etter jeg skifta fil...nett før jeg kjørte i ræva på han framfor meg.... den blåe subaruen og golfen lå å pressa i ræva mi heilt til det smallt Siter Opel Ascona B 2,2 (Solgt) Kadett C (c20ne) (Solgt) Opel Ascona B 3000 24V Turbo (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Nå husker jeg ikke helt alt som skjedde før det smalt da, men kan ikke huske at jeg lå helt oppi ræven på noen før det smalt...? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg