Gå til innhold

grandre: Audi a4 TQ Prosjekt: litt mer lyd

Ranger emnet

grandre

Anbefalte innlegg

WHY Morten??? ble du bannet?? hehe!

Skjer det noe mer i prosjektet her???

Svein

Hehe jo skjer alltid noe med bilen. Drivi litt med motor og sånn i det siste. Men nå er det jo sladde sesong, så har litt planer om å bygge om. Eller gå til innkjøp av noe annet. Får se hva som skjer :)

- 92 Audi S4 2.2 Turbo

x 98 Audi a4 Avant 1.8 TQBilstereo prosjektSolgt

x 90 Audi 90 coupe 2.3 Solgt

x 91 Lada samara 1.3 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

morro dette da, at det skjer ting og tang :)

Er døds gøy å bygge, og få god lyden frem,men blir lei etter hvert.. Hørte jeg MER bass?? syke mann Mads. hehe ;)

OT: skal ha inn 2 gele batteri i bilen til uka.. Stinger har skille relè, som jeg har brukt før men det ble steikende varmt!! _Hva har du og hvor e det kjøpt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel gått å sikla mest på xxx 15 så regner med det blir det, hehe.. Men har hørt med flere forhandlere her i Norge, men ingen kan skaffe før i mars :( Noen som veit om andre steder å få tak i?

- 92 Audi S4 2.2 Turbo

x 98 Audi a4 Avant 1.8 TQBilstereo prosjektSolgt

x 90 Audi 90 coupe 2.3 Solgt

x 91 Lada samara 1.3 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
mads har fin tiss

Jeg og :cool:

Hadde nok ikke vært i tvil om jeg skulle valg RE XXX eller CV Stoaker Pro jeg i alle fall.

Blir nok til at jeg skal ha det i mitt prosjekt, men syntes det begynner å bli mange her som skal ha det. :confused: En av grunnene til at jeg ville ha denne var fordi det ikke var så mange her i landet som har brukt den. hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider