Smularn Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Nå har jeg fått valset hjulbuene foran på min A4 97 av Valsespesialisten.no.. Er veldig fornøyd med resultatet, så jeg vil anbefale han. Men jeg har et lite problem, det subber så sinnsykt i plastskjermen. Den ligger jo rett og slett nedpå hjulene. Noen tips? Tenkte på å kappe av 2-3 cm, varme og strekke den inntil skjermen og limer den med sika, for så å legge på tectyl på det nye "nakne" område, vil dette funke greit? Siter 01 VW Transporter TDI 97 Audi A4 1.6l (x) 86 VW Golf 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mehdi Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 håper noen har noe svarpå dette. har akkurat samma prob selv =/ si ifra hvis du finner ut en løsning på dette smularn=) Siter `99 Audi S3 x`95 Audi A4 x`88 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heiko Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Bare for å bry meg littegrann.... ;o) Det hørtes ut som en god idè`!!!! Send ut bilder før og etter når dere er ferdige! :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smularn Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Jeg skar bort alt opp til der plastskjermen bender seg og plastsveiset paa isogenaplast som gikk rett frem og inn til skjermen i stedet for aa b0ye seg tidlig (og dermed subbe paa hjulet). deretter sveiset jeg plast 90 grader ned mot hjulet, helt inntil skjermen. saa la jeg en p0lse med evomastic gummikitt for a klebre fast plastskjermen uten aa feste den permanent Siter 01 VW Transporter TDI 97 Audi A4 1.6l (x) 86 VW Golf 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mehdi Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 hvor kjøpte du denne pølsa smularn? og sitter dette godt nok over vintern? Siter `99 Audi S3 x`95 Audi A4 x`88 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg