ELLINGSEN Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Grattis med fet bil:) Du har jo riktige motoren for e38 også.. :) Er det photoshop med shadowlinen der? Klart penere med shadow også.. Du fikk den jo til en fin pris også. Deilige biler å ratte med :) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Grattis med fet bil:) Du har jo riktige motoren for e38 også.. :)Er det photoshop med shadowlinen der? Klart penere med shadow også.. Du fikk den jo til en fin pris også. Deilige biler å ratte med :) Takk takk! Er ikke photoshop, jeg brukte en billig elektrotape fra biltema :D best å se det live ;) Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 ah :) Ble det bra resultat med den tapen da? Kanskje jeg skal modde litt på fatterns e38 også..hehe..Den hadde fortjent shadow.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Takk takk! Er ikke photoshop, jeg brukte en billig elektrotape fra biltema :D best å se det live ;) Haha.. jeg brukte også tape.. :) ble nok et bedre resultat hos deg.. siste svingen på lista var så brå hos meg.. ikke til å unngå å få en skjøt der.. skikkelig irriterende.. ! Siter 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg