Lethal Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 Knekke nakken? Hvorfor knekker nakken lettere hvis du kjører uten bur? Fordi hvis du taker med 4 punkt seler så greier du jo ikke å huke deg sammen eller slenge deg ned.. og får dermed taket smesha i hue... Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet August 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 aa.. sånn ja.. Men tror du virkelig folk får tid til å tenke at de må prøve å trekke seg ned i stolen dersom bilen ruller rundt? Sånne ting går svært fort.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 hakke en dritt å si om de er fia godkjent eller ikke! en 3 dørs bil MED bakseter, MÅ ha vippe stol, om ikke han har bakseter kan du ha stive! en vanlig 4/5 dørs kan bruke stive seter.. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 aa.. sånn ja.. Men tror du virkelig folk får tid til å tenke at de må prøve å trekke seg ned i stolen dersom bilen ruller rundt? Sånne ting går svært fort.. Jo det er sant.. men har du tre punkt så gir du hvertfall etter for taket og da blir ikke smellen så hard...eller at du blir presset ned i setet av taket istedet for å stå rett opp som en påla... Vet om mange som har greid å slenge seg ned før de lander på taket... kjenner en som bytta sete før han traff ei buske oxo.. Var ute å sladda med en ascona b.. så fikk han feil sladd å sklei i rimelig stor fart mot ei diger bjørk.. Han hoppa over i pasasjer setet og holdt seg fast i døra.... Bjørka havna "I førersetet"... En av de få tilfellene det har vært bra å ikke bruke belte..:rolleyes: Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet August 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Originally posted by rdl en 3 dørs bil MED bakseter, MÅ ha vippe stol, om ikke han har bakseter kan du ha stive! en vanlig 4/5 dørs kan bruke stive seter.. Men hvis jeg har en stiv stol og en orginal på en 3dørs bil da? Da kommer jo folk seg inn og ut.. Har også planer om å kjøpe stiv stol til passasjersetet fremme og, men da med vippe-understell.. Dette blir vel godkjent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Jeg hadde en golf ralley med omp stoler,som jeg hadde uderstell med vipp på. 4 punkts selene(egentli 3 punkt) festet jeg i de orginale festene som bakselene bruker( det øverste festet).Det var også snelle på den med en elektrisk låsing i tillegg til vekt låsingen. Dette fikk jeg godkjent på biltilsynet. Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet August 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Hadde du understell med vipp på på begge stolene da? Hvordan var det å komme inn og ut av baksetene da du hadde disse stolene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Hadde vipp på passasjersiden bare. Da slapp jeg å reise på meg når folk skulle inn i bilen.:D :D Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg