DJbob Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Hei Er det noen som har erfaringer med dette lille nurket? Det er snakk om en 99-modell som har gått veldig lite. 0.8 liters motor på den. Er det enkelt å dra ut litt mer av den? Andre ting jeg bør være ops på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Hei :-) Dette er ingen racer ;-) Dete r helt sant. Men den er ganske kul til og være så liten,går ekstemt billig da. Går masse styla av disse i Tyskland. Men som sagt,ikke noe man kjøper for og kjøre seg ihjel med:fatality: Lurer du på noe mere ang Daihatsu,så bare spør Mvh Anders mangseth Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 hadde en slik 05model en dag da jeg var på ferie i pakistan..trang og liten bil, men AC i den funka fint..men måtte slå den av i oppoverbakke..hehe..ellers meget billig bil som funker helt greit..men etter en dag var jeg lei og kjørte s-klassen istedet:) Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg