andre88 Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Kjørte nettopp bussen fordi gamle terminalen på gardermoen, ved ett bygg der står d en stor lastebil med west coast logo på.. Vi kan vel ikke ha besøk av mtv folka? Skal sjekke reg. Nr i morgen :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 sikkert den bilen som ble brukt da de gutta var her i norge. er ikke så lenge siden.. menne bider? Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre88 Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 satt på bussen, så rakk ikke og ta bilde, men tar bilde nestegang jeg er rundt der ;) i morgen ettermiddag tenker jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 satt på bussen, så rakk ikke og ta bilde, men tar bilde nestegang jeg er rundt der ;) i morgen ettermiddag tenker jeg :) den har jo vært der lenge, sto der før Pimp kara var her tilogmed, den ble brukt når det var Motorfestival.. ikke noe spennende må jeg si..:fatality: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Det er Powermedia sin ( http://www.powermedia.no) sin. Siden de promoterte WCC i vår/sommer, har de klistret bussen full av WCC logo'n. Lurer på hvor mye det kostet.... Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg