LarsO Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Hei! jeg har akkuratt skaffet meg en r33 gts 2,5t jeg lurte på om noen her vet litt om trimming på denne bilen? feks hvordan skru opp og ned turbotrykk, og hva som er lurt å starte med når det gjelder trimming! noen her som har skyline? bilen er100% orginal nå. blir glad for generelt alt av info om denne bilen =) Siter Skyline R33 GTS 2.5t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 letteste, og tryggeste er vel en mekanisk justering på turbotrykket, åpent filter osv gir også litt ekstra gamp og høres bedre ut ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beje Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 grovere eksos, filter boostkontroller ( elektronisk eller mekanisk) å du er vel oppe i ca 300hk. ikke kjør over 1 bar på turboen da :p Siter 01: Volvo v70 XC solgt. 96 Nissan skyline gts-t spec2 solgt. Nissan 200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw335 Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 LarsO skrev: Hei! jeg har akkuratt skaffet meg en r33 gts 2,5tjeg lurte på om noen her vet litt om trimming på denne bilen? feks hvordan skru opp og ned turbotrykk, og hva som er lurt å starte med når det gjelder trimming! noen her som har skyline? bilen er100% orginal nå. blir glad for generelt alt av info om denne bilen =) Hei hå ja... Jeg har Skyline å har forsket en del. Har masse deler og begynner å kjenne disse bilene godt. Kan jo bare ta kontakt om du lurer på noe:) golfrallye@hotmail.com Siter Kim Olsen KNA Telemark _______________________________ http://www.psycho-tuning.no http://www.kna-gatebil.no http://www.japsebil.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sxnissan Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 har og nyli fådd meg en r33 gts25t. jeg har bestilt meg stor fmic, åpentluftfilter, sor turbo, apexi power fc, toppakning, div nye pomper såm olje-vann-bensin, clutch, apexi avc-r boostkontroller. nismo dyser. så bir moro og se kordan det bir etter mapping. (bmw335) jeg la deg til på msn min har vel en del ting jeg lurer på:) Siter Mitsubishi Lancer Evo8 Nissan Skyline R33 GTS solgt Nissan 200sx s14a ca360hk solgt Honda crx død Audi A3 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 fett at dere skal trimme litt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsO Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 okei, fett, legger deg til også=) Tusen takk for alle sva=D Siter Skyline R33 GTS 2.5t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweeper Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Jeg sitter på en elektronisk kopi av en service manual til R33 Skyliner, ja alle RB motorene er der, fra RB20 til RB26 så den dekker nok dere gutter uten GT-R merket også... Om noen har tid og plass så kan jeg vel laste den opp til dere, men den er svært engelsk da. Siter Du trenger bare 5 verktøy for å fikse en Opel, disse er: 1x Stor skiftnøkkel 1x Slegge 1x Skjærbrenner 1x Kasse med dynamitt 1x Hjullaster Det du ikke kan fikse med det verktøyet er ikke verdt å fikse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsO Skrevet September 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Jeg har en som jeg printet ut, på ca 500 sider. Er det dan samme som du har? Hvis ikke er jeg veldig interessert!;) Siter Skyline R33 GTS 2.5t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweeper Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Det er ikke så mange på engelsk da men om det er denne så er den på 491 sider... Her er et bildet fra først siden. http://img83.imageshack.us/img83/8553/r33manualfirstpageyg9.jpg Om ikke så gi meg en plass å laste den opp på så kan også resten av R33 gutta og de som vil ha R33 noe å titte på. Personlig er jeg ute etter en engelsk R34 manual da når det gjelder Skyline'er, vanskelig å finne faktisk. Siter Du trenger bare 5 verktøy for å fikse en Opel, disse er: 1x Stor skiftnøkkel 1x Slegge 1x Skjærbrenner 1x Kasse med dynamitt 1x Hjullaster Det du ikke kan fikse med det verktøyet er ikke verdt å fikse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsO Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 ja har ikke funnet noe her. Det er en bra manual da, alle som har r33 burde skaffe seg denne:D Siter Skyline R33 GTS 2.5t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Ligger også en del på http://www.200sx-ogn.org :) Nissan sportsbilene's hjemsted i norge :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsO Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Ja har profil der å;) Bra forum det ja! Siter Skyline R33 GTS 2.5t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg