Gå til innhold

Ryddighet under prosjekt delen av forumet

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei

Hadde det ikke vært en ide og sortert prosjektene under egene kategorier, feks bilmerker. Da det er ca 1million forksjellige prosjekter der inne så burde det vært en mulighet for å få det ryddigere.

Så ha det sortert under de forskjellige bilmerkene

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker er vel litt drøyt, synes jeg. Det jeg imidlertid støtter er tre kategorier, "Japansk", "Europeisk" og "Amerikansk".

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å være ærlig så synes jeg det passer best under hvert merke..

vil jeg lese om audi prosjekter, så går jeg på audi..verre er det ikke.

Må huske at folk ikke bare ser på prosjekter for å lese men for å finne innspirasjon også feks! Da er det greit å finne fram til bilmerke man vil se nærmere på

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som i grunn hadde vært genialt.

Trådnavnet mitt nå (med trådstarters navn under)

Eiriksmil - Daihatsu Charade - Prosjekt Badass Førstebil

eiriksmil

Siden trådstarters navn også står under, hva er poenget med å ha trådstarters navn i topicen?

Daihatsu Charade - Prosjekt Badass Førstebil

eiriksmil

Da kan man enten rangere etter Trådnavn, som da vil bli merkene fra A-Å

Daihatsu Applause

Daihatsu Charade

eller trådstarter..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja etter eller annet i allefall, det første jeg blir møtt med under prosjektforumet er en side med bare 240prosjekter, så må jeg drive å ble fælt for å finne feks et audi prosjekt. er jo ikke værre enn å

ha det slik:

prosjektforum:

alfa romeo

audi

osv osv

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har merket at 240-prosjektene tar overhånd, men jeg hadde aldri gått og sett på et sierraprosjekt f.eks, men sånn det fungerer i dag har jeg blitt lokket og funnet et par bra prosjekter faktisk. Har og sett bra prosjekter for en god del merker jeg aldri ville brydd meg om, så jeg er fornøyd med systemet i dag.. Men jeg støtter likevel eiriksmil sin idé, siden den er ganske så lik som dagens opplegg.

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har merket at 240-prosjektene tar overhånd, men jeg hadde aldri gått og sett på et sierraprosjekt f.eks, men sånn det fungerer i dag har jeg blitt lokket og funnet et par bra prosjekter faktisk. Har og sett bra prosjekter for en god del merker jeg aldri ville brydd meg om, så jeg er fornøyd med systemet i dag.. Men jeg støtter likevel eiriksmil sin idé, siden den er ganske så lik som dagens opplegg.

jepp! er somme bilmerke en tenke på som uintresange å då gidde enn ikkje å gå inn på f.eks daihatsu :D, men viss det blir sånn som eriksmil sa er det mykje større sjanse for at mykje "ukurant" blir lest.

ja det er jævla månge 240 prosjekt, men det er gode prosjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst er det gode prosjekt, er faktisk et fåtall av de 240-trådene som er på topp hver dag som omhandler kjipe biler =)

Ukurant prosjekt: En slags Daihatsu med "ZoneBee" eller noe i tittelen, den var utrolig tøff!

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes systemet funker bra som det er...

Meget skjeldent en sitter å bler imellom div bilmerker...

Er du intressert i F.eks Volvo, Bmw,audi...

Da titter en vel på delene av forumet, men er en generelt itressert i hva folk holde på med, så er det veldig greit at masse forskjellig er på samme plassen...

Men så er det jo sånn at trådstarter også ta ett valg om det skal være på merke/amcar eller prosjektforumet....

Tror det er størst sjanse for å få en godt besøkt tråd på Prosjektforumet...

Valgte selv å legge min på Amcar sidene, å den har funket der....passerer 100,000 visninger i morgen....

Er endel innom Zatzy, å det er flott å kunne lest litt om alt mulig der på en og samme plass...!:thumb

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om man skulle kategorisere etter bilmerke hadde det vært like greit og bare fjærne hele prosjekt forumet, så kunne man poster under akktuelt bilmerke istede.

synes det funker bra slik det er nå jeg, er en fin måte og oppdage nye biler på..

Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!!

Karl Kristian Nyborg

Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med :=

Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bli altfor omfattende med å kategorisere under bilmerker her inne også. Det får holde at man leser overskrifter.

Men kunne du ta mitt forslag til vurdering? Altså, at man bare dropper nicket i prosjekttråden, nicket har man jo under uansett. Hvis man søker etter navn på tråd, eller sorterer by trådstarter, skjer det jo akkurat det samme (dersom man følger reglene, og har nicket i trådnavnet). Kunne man som sagt ikke bare droppet nicket, og dermed hatt enten sortering etter trådstarters navn eller trådens navn (som da blir bilmerker, fra A-Z)?

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som i grunn hadde vært genialt.

Trådnavnet mitt nå (med trådstarters navn under)

Eiriksmil - Daihatsu Charade - Prosjekt Badass Førstebil

eiriksmil

Siden trådstarters navn også står under, hva er poenget med å ha trådstarters navn i topicen?

Daihatsu Charade - Prosjekt Badass Førstebil

eiriksmil

Da kan man enten rangere etter Trådnavn, som da vil bli merkene fra A-Å

Daihatsu Applause

Daihatsu Charade

eller trådstarter..

Hvis du vil ha orden, hadde det vært lettere å droppa f.eks "badass førstebil, og bare fått opp "Daihatsu Charade 1991". For eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil ha orden, hadde det vært lettere å droppa f.eks "badass førstebil, og bare fått opp "Daihatsu Charade 1991". For eksempel.

Jepp, men vi må visst ha et prosjektnavn. Det beste hadde bare vært å ha modellen, men det er ikke dette jeg snakker om. Jeg snakker om at hvis du sorterer etter trådstarters navn nå, er det det samme som om du sorterer etter trådens navn. Dersom du starter trådens navn med bilmerket, ikke trådstarters navn (for det står jo under likevel), kan man søke etter trådstarters navn og merker (bare å søke etter trådens navn, første bokstav). Om det står "Prosjekt Badass Førstebil" eller "Prosjekt 242R6" i slutten har ingen ting å si, man kan uansett få det rangert merkevis, altså "Daihatsu Charade - Prosjekt Badass Førstebil" først, så "Volvo 242 - Prosjekt 242R6", i tillegg til trådstarters navn, altså først "DaButcher", deretter "eiriksmil".

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider