Gå til innhold

hvordan er kjørestilen deres?

Ranger emnet

Limit3d

Anbefalte innlegg

• Svar 116
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja det går fort, farlig fort enkelte ganger, men det er KUN når jeg er alene i bilen.

Ligger konstant 20-25 over fartsgrensa når jeg har folk i bilen, og flat fjøl når jeg er alene.

200km/h er blitt nesten hverdagskost nå for tida.

Kjører mye med dekkhvin gjennom svinger, og en dag tror jeg det kommer til å gå grundig galt.

Nettop blitt slutt med dama, så jeg er ganske frustrert for tida, og da blir det MYE stygg kjøring.

BTW: elsker å kjøre på grusveg, det er kjempemorro.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørestil: Vel, varierer litt. Hvis været er bra og jeg skal bare ut å cruise ligger jeg sånn ca rundt fartsgrensa. Men aldri under da vel og merke. Med t-taket av og noe god homserock på spiller'n er livet bra!

Hvis jeg skal på e6en så blir det flat fjøl hele veien. Elsker å kjøre fort, men jeg passer alltid på å kjøre FORSVARLIG! Jeg tror jeg aldri har tatt en skikkelig dårlig avgjørelse i trafikken som kunne endt dårlig.

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørestil: Vel, varierer litt. Hvis været er bra og jeg skal bare ut å cruise ligger jeg sånn ca rundt fartsgrensa. Men aldri under da vel og merke. Med t-taket av og noe god homserock på spiller'n er livet bra!

Hvis jeg skal på e6en så blir det flat fjøl hele veien. Elsker å kjøre fort, men jeg passer alltid på å kjøre FORSVARLIG! Jeg tror jeg aldri har tatt en skikkelig dårlig avgjørelse i trafikken som kunne endt dårlig.

Fint vær=varmere dekk=bedre grep og mere fart.

Regn og yr = dårligere veggrep = tid for å leke seg/burning skrensing

:respect

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den forandrer seg med bilen jeg har utrolig nok...

240'n, full gass, gasspedalen var en knapp, av eller paa, fartsdumper og rundkj0ringer var bare morro aa peise over i hundreoghelvete

plutselig bytta jeg bil og innstilling til trafikk, fulgte reglene, pr0ver aa laere megselv til aa bruke blinklys mere, hold fartsgrensen somregel, utenom ett og anne kick avogtil paa landeveier.

Buick'en, husker blinklys mere naa, kj0rer somregel under fartsgrensa, eller maks 20 over, har tendenser til aa ta kickdown mye opp til fartsgrensa, for aa kose meg med det lille br0le den tamme V8'eren klarer aa lage, men faar fortsatt det kicket avogtil, eller naar jeg m0ter paa idioter som ikke vet jeg ligger i en forkj0rs vei, eller stopper for h0yre i forkj0rsveier, eller de som ikke klarer aa ligge paa riktig side i enveiskj0rte gater, og svinger nesten inn i sia mi, da blir jeg plutselig hissig.

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det går fort, farlig fort enkelte ganger, men det er KUN når jeg er alene i bilen.

Ligger konstant 20-25 over fartsgrensa når jeg har folk i bilen, og flat fjøl når jeg er alene.

200km/h er blitt nesten hverdagskost nå for tida.

Kjører mye med dekkhvin gjennom svinger, og en dag tror jeg det kommer til å gå grundig galt.

Nettop blitt slutt med dama, så jeg er ganske frustrert for tida, og da blir det MYE stygg kjøring.

BTW: elsker å kjøre på grusveg, det er kjempemorro.

vist du klare å presse ei merce 190 disel opp i 200 skal ej fylle foll tank på bilen din

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var og noe og drive å lage skrytetråd om:p

Men ja, kjører vel stort sett pent. Kommer veldig fort opp i fart og cruiser med god stødig driv. Ikke så mye av/på gassing. Men, får horn av og til som de fleste andre da det blir litt utblåsninger, særlig visst uvitende guttebasser vil prøve å kjøre forbi...

Grisekjøringen har vel gradvis roet seg med årene, har ikke samme behov lenger, man reflekterer gjerne mer dess fler år man får på veien og er mere klar over konsvekvensene om man dummer seg ut på den ene eller andre måten.

-01 Audi RS4

-86 Urquattro 20V Turbo

-92 S4/S6 Sedan

-86 GT Coupe

-86 Scirocco GTX 16v Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger alltid 20-30 over grensa på dagtid og på vanlige veier (bortsett fra 30 og 40 soner), på kvelden og på motorvei ligger jeg ofte mye høyere. jeg liker heller aldri å ta sjangser så de gangene jeg virkerlig kliner til er det på motorvei uten annen trafikk osv.

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, tenkte det samme når jeg leste ;)

Ellers så var kjørestilen min sånn at jeg er uten lappen nå i 9mnd og skal sone 16 dager... need 2 say more?

Den er kjip. Når skal du inn? Pass på å ikke mist såpa i dusjen da! :fatality: :fatality:

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider