devileh Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Jeg tar sjeldent eller aldri forbikjøringer og jeg ligger aldri mer enn ca 5 km/t over fartsgrensen. Jeg kjører ganske uøkonomisk, og akselererer som regel fortere enn gjennomsnittet ut av kryss når det blir grønt lys. Jeg bruker alltid blinklyset, utenom de gangene jeg er trett/sliten og det er lite/null trafikk, og ligger alltid forsvarlig langt unna bilen forran(1001,1002,1003... Noen bare en håndfull av mennesker i Norge tydligvis har hørt om...) Jeg kjører kortsagt ikke veldig stygt, og jeg er stolt av det. Å skryte over å kjøre fort i trafikken, eller å ha tatt stygge forbikjøringer er idioti. Folk kan faktisk dø av sånn lek. De som kjører stygt vil nok endre synet sitt når noen de er glad i dør pga det. Håper ikke noen svarer på denne posten og faktisk sier noe sånt som at "ååh så teit du er". Det beviser bare hvor dum noen er. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Ifølge UP er jeg notorisk råkjører og har sålangt fylt julebordkassa deres med 44.600,-iløpet av 21 år med lappen....:nono: Fy **** :D Jævli bra!!! :D Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Fy **** :D Jævli bra!!! :D jeg har aldri fått bot, men jeg hjalp jo litt til da jeg strøyk 4 ganger på teorien! (sto heldigvis den 5 gangen hehe) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Det gikk stygg fort i starten, men etter 2 advarseler, en krøftetur og til slutt 7500 rett i statskassa har jeg roa meg. Nå følger jeg vaneligvis trafikken...Og jeg har ikke råd til og miste lapper, for da mister jeg også jobben...Men det har blitt litt vel mye slædding etter jeg gikk over til rwd. Ender vel gærdi til slutt detta og... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 virker som om mange bare har av/på på bilene sine :D Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Hei, jeg heter Einar Holand og er UP-sjef i Troms og Finnmark. Til vanlig kjører jeg rundt og plager alle ungdommer som er ute og koser seg på våre flotte veier. Du trenger ikke å ha gjort noe galt før jeg og mine kolleger "mobber" deg. Den siste tiden har jeg et noe "endret kjøremønster" for å si det enkelt.. clicky Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsaskogstad Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Vel, Jeg er postmann, Trenger jeg si mer? avislevering.. har maks av hva bilen klarer i hver eneste sving, med utslitte dekk, det smeller når det smeller,verken før eller etter. Får jeg ny bil som jeg har planer om nå, så tar det ca. 3 dager før jeg er begravd i mitt eget blodpøl. Hm med venner kjører jeg ikke like fort, men ligger alltid ca. 30-50km/t over fartsgrensa, unntak 40 sone men det er eneste. Siter 1992 Audi s4 2.2 turbo 1992 Mercedes-Benz 190e 1.8 x 1987 BMW 325i M-tech 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znapp Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Vel, Jeg er postmann, Trenger jeg si mer? avislevering.. har maks av hva bilen klarer i hver eneste sving, med utslitte dekk, det smeller når det smeller,verken før eller etter. Får jeg ny bil som jeg har planer om nå, så tar det ca. 3 dager før jeg er begravd i mitt eget blodpøl. Hm med venner kjører jeg ikke like fort, men ligger alltid ca. 30-50km/t over fartsgrensa, unntak 40 sone men det er eneste. Jeg er og Postmann. Har heller ikke mer mønster på dekka, skal snart legge over til vinterdekk uansett.. slitne de og..men litt bedre. kjører vel passe kosete ja, kjører jo fortest mulig for å få dratt hjem å lagt seg. kjører som regel ikke så veldig fort i 30-40 sonene og til tider 50sone.. men 60 og oppover går det radig ja. :jail har sitti inne for bilkjøring, blitt endel bøter og mista lappen. til og med måtte betale ekstra til Tollvesenet pga trimming av bil uten å betalt ekstra avgift ;) Kjører sjeldent spess fort med folk i bilen, men når jeg er alene og skal skyndte meg et sted så er det bånngass. Tar endel forbikjøringer, men Aldri hvor det er fare for å dø.dukenukem Siter Opel Vectra 95mod 2,5l V6 Toya Stv 97mod Kjærrrringbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Mistet lappen 2 måneder etter jeg fikk den, Noen Måneder uten lappen og mange tusen fattigere .., Trode jeg skulle lære da men men nei da. Noen måneder etter det, Var snø. Og litt mørkt. .Lå og små sladdet i kansje 1 mil, Fra ski til Kolboten. Bak meg hadde jeg null anelse at det lå en Sivil og laget film ;) hehe Til slutt kastet jeg den inn på Shell med en ortlig bred fin en ;) Når jeg skulle ut og ta meg en sigg Så fikk jeg Deja Vu, Politi bilen kjørte opp ved siden av. "Få se på førekortet ditt" hmm.. Ok, "faen tenker jeg :(" Han ber meg sette meg inn i Sivilbilen, Så slår han på film opptaket, Hehe Varte i 6 min hahah jeg hadde så jævligt tråkket i grøten. Så Spurte han meg om dette var forsvarlig kjøring. Da begynnte jeg og finne opp historier :) Bremsepedalen henger seg opp og prøve bremset osv. Til slutt skjønnte jeg. Faen . Mamma sa ærlighet varer lengst. Så jeg kastet fakta på bordet, Fortalte jeg hadde mistet den før. At det var helt uakseptabelt. Og Masse slikt. Til Slutt Sa jeg " husk dette" KAN JEG IKKE FÅ 10 tusen i Bot i steden for, Bare jeg ikke mister lappen. Politimennene satt og grubblet i noen minutter, Da var det er rar stemmning i politibilen. Han ene sa til meg at jeg skulle gå ut av bilen. Jeg gikk ut. Tennte opp en sigg og tenke over vilken dumbass jeg var og ikke la merke til bilen bak. Politi mannen kom ut, jeg så han hadde førekortet mitt i hånden. Han forklarte meg grunndig at dette var siste gang han fikk høre om meg osv. Eller skulle han personligt få meg inn Bak murene , eller noe slikt, Jeg bare lyste av lykke. Når han ga meg det spurte jeg han om, jeg kunne ta han i hånden. Så håndhilste vi og jeg gråt nesten av lykke! Se politimenn kan være hygglige, bare du møter de riktige. Men Men . Ligger jo fortsatt breit og i 240km enkelte steder så hmm. Hvordan skal vi lære? det er jo faen meg en sykdom. Skal kjøpe meg en Fiesta 1.0. ;) mvh Sæther Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Hvordan skal vi lære? det er jo faen meg en sykdom. Skal kjøpe meg en Fiesta 1.0. ;) Det hjelper ikke...thrust me! Har greid å miste lappen med en boble1200 med ca 25 hp i 90 sona...... Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Da begynnte jeg og finne opp historier :) Bremsepedalen henger seg opp og prøve bremset osv. selv om de er politimenn betyr ikke det at de var født i går og aldri sett en sladd før ;) hadde denne konversasjonen med en politimann for noen år siden: "vet du hva boten for å kjøre forbi i feil felt er?" -nja, et par tusen "ja, og har du råd til det da?" -nei, fattig student jeg! politimannen tok en lang tenkepause og så litt forfjamsa ut. "hmm, neste gang jeg ser deg gjøre noe slikt slipper du ikke så lett unna" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaPowah Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Når jeg får tilbake lappen på mandag, så skal jeg ta det JEEEVLI piano Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Ligger nesten alltid 20km/t over fartsgrensa fra 60-70Km/t, 80-90km/t ligger jeg ofte fortere. Men under 60km/t ligger jeg i fartsgrensen og mindre. Legger meg fortere uten at jeg merker det selv..Prøver å skjerpe meg, men er ikke så lett. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Det hjelper ikke...thrust me! Har greid å miste lappen med en boble1200 med ca 25 hp i 90 sona...... Gode gud. Hvor fort? Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Kjørestil Cruiser helst saaaakte som en ekte lowrider skal, ingen vits å kjøre fort - da er det ingen som ser bilen din! :D Ta lærdom av låten "Lowrider"... :thumb Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg