Gå til innhold

hvordan er kjørestilen deres?

Ranger emnet

Limit3d

Anbefalte innlegg

• Svar 116
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jøss. Det har jeg aldri hørt om. Vet du hvor den regelen står, for den må være ganske ny. Tidligere har det vært 25km/t og 35km/t som har vært grensene, og som Adeel skriver har det vært maks 35km/t over grensen der fartsgrensen er 70km/t eller høyere.

Dvs. at i 100 sone, hvor "miste lappen grensen" er 141, kan man beregne i hvertfall 5% feilvisning på speedometeret, og 1% på måleutstyret til politiet. Altså kan man ligge i nærmere 150km/t iflg. speedometeret før man mister lappen. Det er ganske drøyt, men selvfølgelig OK for en som kjører E6 til Sverige både titt og ofte.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss. Det har jeg aldri hørt om. Vet du hvor den regelen står, for den må være ganske ny. Tidligere har det vært 25km/t og 35km/t som har vært grensene, og som Adeel skriver har det vært maks 35km/t over grensen der fartsgrensen er 70km/t eller høyere.

Dvs. at i 100 sone, hvor "miste lappen grensen" er 141, kan man beregne i hvertfall 5% feilvisning på speedometeret, og 1% på måleutstyret til politiet. Altså kan man ligge i nærmere 150km/t iflg. speedometeret før man mister lappen. Det er ganske drøyt, men selvfølgelig OK for en som kjører E6 til Sverige både titt og ofte.

Står som alt annet om temaet i GP-4027

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst til å sende GP-4027 på epost til mistercartman@hotmail.com ? Er slettet fra de linkene på nettet jeg har funnet til nå.

Må nesten få se dette svart på hvitt, for 41km/t grensen står hverken hos Odin, eller Lovdata. Meget mulig at det stemmer, men jeg må som sagt ha det der svart på hvitt før jeg kan ta det for god fisk.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er en rolig men agressiv sjåfør som kjører forbi alt jeg når igjen, men aldri stygt... er relativt kjent der jeg kjører og vet hvor jeg kan gjøre hva... jamt på kortgrensen...er forsikra mot bøter så da bentytter jeg det... kjøring til gatebil treff er mellom 150-200km/t...morro - men farlig å nå igjen en traktor med spyd rundt en sving... alltid fokusert... unntatt når fyllenervene er der.. :)

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjørestilen er vel litt feig..kjører jo kun treninger på bane... og er kun 15 år, så kanskje ikke lurt å satse så jeg ser mann med ljå'n nå som jeg nesten nettopp har startet med dette...hehehe.. noe bom-giring og noe feil på sladdretting

Det er noe annet å kjøre på bane enn på vei, vettu.. screwy.gif

Det var vel også vei man mente, men skryt litt mer av at du kjører på bane, du..

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørestilen min..

Veldig varierende, kommer an på humør og musikk valg på spilleren, den står mest på NRK MP3

På vått føre ligger som regel caravellen til pappa brei i kryss og rundkj. vis det ikke kommer bil i motsatt da.. men prøver å brems meg litt side drivakslingen ikke er så glad i slik kjøring :D

Elsker fart... men har vært straffet for det så jeg prøver og kjøre rolig:D

Når 240ien kommer på veien skal den ligge brett overalt.. tror jeg.

Er kanskje litt irritert i trafikken også, men det er grunn til det og det er de som ikke klarer å bruk blinklys og holde farten som er på den veien de kjøre på f.eks. 40 km/t i 60 sonen da tuuuuut og full fart forbi der det mulig.

Men eller kjøre jeg jeg pente. tror jeg

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel en rolig og fornuftig kjørestil.

I fartsgrenser opp til 70, så holder jeg grensa, men fra 80 og oppover, ligger nåla stort sett 20-30 over grensa. Når det er lite eller ingen trafikk på motorveien, så går det nok en del fortere ja.....fint å ligge å cruise i 160-170 med taket nede.

Pantera

'07 Citroén C4 1.6 HDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider