bjartmar86 Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Kjørte hjem fra jobben i dag.. og brått dukka den opp i speilet mitt! var en r33 gts rød! noen som kjenner til noen som har skaffa seg en sånn en i området eller no? kanskje bare japan auto ikke vet jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Ikke gamle kenneth Moen sin? Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 kenneth moens gamle, var en GTR med masse dekor osv.. kan ha vært quicksilver, eller japanauto, eller en annen privat mann ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Det går en rød(metallic) GTS i Sarpsborg. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 nice! privat person?? turbo regner jeg med da!?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Ja det er en turbo, har vært her et par-tre år nå. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnusalexander Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Jeg spottet selv en Skyline i dag... Orange, PP registrert med karbonpanser. Kjørte i venstrefila opp rolvsøyveien rundt klokka 13-14. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 en kamerat sin!! ;) han er på vei til bjørnstad ;) forøvrig til salgs for bud over 300k Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Ja det er en turbo, har vært her et par-tre år nå. han har ikke planer om skilter, for så å selge til meg?? ;) Vet du hvordan japan auto ligger ann med beskiltning av biler nå?? du som ordner det vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 en kamerat sin!! ;) han er på vei til bjørnstad ;) forøvrig til salgs for bud over 300k Det var en orange Skyline hos Bjørnstad Bil i går. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Den i Sarpsborg er vist og godkjent. Ellers så er det vel fortsatt bare N4S som får til å regge Skyline i dag. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Dumt ingen tar inn fra England... ? Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 sorry.. surret litt.. er tirsdag i dag, ikke mandag ;) Han var der i går ja.. kom hjem for ca 20 min siden ;) ble litt grommere lyder under huven nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjartmar86 Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 den røde oppe der er min... så det var ikke den! lurte litt se for den var helt lik men uten m-spec vinge og frontfanger! samme farge! hadde hvert arti å vist hvem det var! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 og du har skilter?? selge?? :) Eravne: need4speed sine biler kommer fra england, ikke lettere å regge fordi ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg