nismo_power Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Noen som skal på Cosworth.no treffet nå til søndagen på Vålerbanen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnoStorm Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Hvis jeg ikke tar helt feil nå. mener jeg at bilforumet har treff på lørdag på Vålerbanen også er det cosworth treff på søndag. Da blir det camping. Siter -Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt) -Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab) -Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka) -toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent) -mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nismo_power Skrevet August 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Originally posted by SnoStorm Hvis jeg ikke tar helt feil nå. mener jeg at bilforumet har treff på lørdag på Vålerbanen også er det cosworth treff på søndag. Da blir det camping. Stemmer det vettu :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg