Gå til innhold

Ascona lagt i jern av Politi i går!

Ranger emnet


turbo2

Anbefalte innlegg

  • Svar 366
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by DaButcher

 

 

hahahha!! tror du SEFO gjør noe seriøst?? de henlegger 99% av sakene, pga de kjenner politimennene.

 

Tenk litt kortere neste gang! Jeg fikk unnskyldingen min:) Det var det som var poenget.

 

Synes denne tråden har vært kjempe spennende:) Så mange forskjellige meninger osv. Men etter forklaringen til Håkon burde egentlig tråden vært lagt død, hvertfall til Ascona for sjansen til å uttale/forsvare seg.

 

Men kan noen forklare en sliten kar hvorfor Mr (not) Happy ble sur på Ascona fordi politiet møtte opp hos Crazy tuning?

Etter som jeg har forstått er det 2 helt forskjellige hendelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

 

Enn hva med deg som sitter A ser pA at barna er igang igjen?? Kanskje du skulle skaffe deg et liv? Eller kanskje ikke bry deg?

 

Jeg følger med for å se om det dukker opp noe nye fakta i saken!!! Og for å se om Ascona forteller sin version!!

 

Hvor mange av innleggene her er saklige da??? Bare svada prat og spekuleringer!

Og hva har dette med Crazy Tuning og gjøre??

Det er Ascona`s handling dette dreier seg om!!

C U WHEN U GET THERE!!

(if u ever get there...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Da Bliss

 

Jeg følger med for å se om det dukker opp noe nye fakta i saken!!! Og for å se om Ascona forteller sin version!!

 

Hvor mange av innleggene her er saklige da??? Bare svada prat og spekuleringer!

Og hva har dette med Crazy Tuning og gjøre??

Det er Ascona`s handling dette dreier seg om!!

 

For det Ascona har gjort gAr utover andre parter enn seg selv. Som f.eks at det lager ubehag for Crazy Tuning nAr politiet m0ter opp pA d0ra dems pga det Ascona har gjort..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

 

For det Ascona har gjort gAr utover andre parter enn seg selv. Som f.eks at det lager ubehag for Crazy Tuning nAr politiet m0ter opp pA d0ra dems pga det Ascona har gjort..

 

Da regner jeg med at du har fått med deg at Håkon sa selv at dette ikke hadde noe med den hendelsen å gjøre???

C U WHEN U GET THERE!!

(if u ever get there...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PetterJacobsen

Hva er Mr Happy sur for da?

 

Vel, alle kan ha en dårlig dag? Man kan garantert si at de fleste som var involvert den dagen hadde en dårlig dag.. utenom de som stod å lo og pekte på ascona da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

dere må formulere dere bedre...

ingen som har prøvd å stikke i fra politiet.

politiet ville sjekke opp bilen min. dem vet jeg ofte er på crazytuning...noe som sier seg selv...dem sendte en enhet dit....

jeg kjørte rolig rundt å så på alle politibilene å fant ut at det var smart å parkere den hjemme siden jeg hadde begjæring på den...

bytte til en annen bil.....

 

så fikk jeg telefon kl 00:00 om at politiet var fortsatt på jakt etter bilen...det syntes jeg ble litt for dumt å dro ned på politistasjonen å sa at jeg eide bilen...at jeg dro hjem å parkerte den pga begjæring...

 

politiet sa ok å ble med meg hjem for å faktisk se at bilen sto der.

så snakka vi litt om bilen...så dro politiet hjem.

å jeg gikk hjem....

 

det med ascona har gitt liten innvirkning på meg....ingenting faktisk.

uansett hva han hadde sagt hadde det ikke gått utover meg da en radiosamtale som det ikke kan brukes til noe sak.

 

han gravde sin egen grav.

jeg er ikke sur på han.

 

politiet liker å vite hva som skjer, derfor er dem ofte oppe hos oss for å se på livet.

 

det er så mange dårlige formuleringer her at det kan minne om en dårlig episode av hawaii five-O

 

å nå er alt som før igjen.....

 

ps: jeg gidder ikke svare på noen spørsmål om dette.

 

Må si: fin og ryddi forklaring! :)

 

Det er jo ingen fare at polti kommer innom verkstedet, så lenge det er en hyggelig bil-prat. Så da regner jeg ikke med at det er noe probl.

 

Stå på med CT! :)

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente................ på svar fra Ascona........

 

:D

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis folk må ringe og tyste til politiet istedet for å be ascona slutte så er de SVAAAKE mennesker. Tysting og sladdring er faen meg det værste jeg vet.

 

"pappaaaaaaaaaaaaaaa Lise tok yndlings dokka mi å hun vil ikke gi den tilbake, væææææææææ bu-hu-hu"

 

Og

 

"polti polit, han mannen som kjører den corvetten tuller med dere på radioen, dere må ta han" går akkuratt for det samma, sist nevnte er kanskje tilogmed værre.

 

TYSTERE skulle ha blitt skutt på flekken, det er feig, barnslig, kvalmt osv osv.

 

 

Om TYSTEREN i dette tilfellet gjorde det for å "redde" håkon så må jo han ha tenkt enda kortere enn ascona, for polti hadde jo funnet ut at det bare var kødd uansett.

 

Nei æsj ass, jeg liker ikke TYSTERE ass, det er somregel sånne kvalme, svake og stygge outsidere. ÆÆÆÆÆÆÆÆSJ ass TYSTER jeg blir kvalm bare jeg hører ordet.

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår