Gå til innhold

Ascona lagt i jern av Politi i går!

Ranger emnet


turbo2

Anbefalte innlegg

  • Svar 366
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

For en dustete tråd!

Ascona har gjort noe dumt, men hva er vitsen med alle disse spekulasjonene? Vent og hør hva han selv har å si om saken.

Jeg syntes faktisk det var litt kult jeg! Synd det skal gå utover Ascona når politiet ikke har mere kontroll over sambandet sitt.

 

Syntes først synd på Håkon som ble dratt inn i dette, men faen heller! Ingenting kunne skjedd med han selv om Ascona ikke ble tatt. Har Håken i det hele tatt kommentert saken, eller er det bare MrHappy som kommer med litt usakligheter innimellom her? MrHappy kan vel få spydd ut et pat setninger om hva han vet fremfor å rakke ned på de som bare gjetter på hva som har skjedd.....

Håkon blir jo fremstilt som en gud mens Ascona er den store stygge ulven. Det er hvertfall tæl i Ascona! Jeg kjenner ikke Håkon, men med kjip kjøring på Rudskogen og sånn passe overlegen, har han ikke imponert meg.

 

Jeg syntes vi skal vente på Ascona før det blir mere drittslenging.

Greit nok at han er kranglete innimellom, men hva hadde forumet vært uten han og rdl? De har vel tilsammen nesten halvparten av postene her.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonaldo

For en dustete tråd!

Ascona har gjort noe dumt, men hva er vitsen med alle disse spekulasjonene? Vent og hør hva han selv har å si om saken.

Jeg syntes faktisk det var litt kult jeg! Synd det skal gå utover Ascona når politiet ikke har mere kontroll over sambandet sitt.

 

Syntes først synd på Håkon som ble dratt inn i dette, men faen heller! Ingenting kunne skjedd med han selv om Ascona ikke ble tatt. Har Håken i det hele tatt kommentert saken, eller er det bare MrHappy som kommer med litt usakligheter innimellom her? MrHappy kan vel få spydd ut et pat setninger om hva han vet fremfor å rakke ned på de som bare gjetter på hva som har skjedd.....

Håkon blir jo fremstilt som en gud mens Ascona er den store stygge ulven. Det er hvertfall tæl i Ascona! Jeg kjenner ikke Håkon, men med kjip kjøring på Rudskogen og sånn passe overlegen, har han ikke imponert meg.

 

Jeg syntes vi skal vente på Ascona før det blir mere drittslenging.

Greit nok at han er kranglete innimellom, men hva hadde forumet vært uten han og rdl? De har vel tilsammen nesten halvparten av postene her.....

Poenget er at Politiet kjøpte spøken ! De stod jo klare med spiker matter på veien og venta...

Hvis ascona ikke hadde blitt avslør hadde Håkon fått masse misstanke rundt seg av politiet, helt ubegrunnet og det er ikke noe allright!

Det var det han skulle tenkt på før han bestemte seg for å dra med en så spesiell og kjent bil i "spøken" sin......:rolleyes:

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som det er sagt tidligere her, så kunne de ikke ha fått noe på Håkon. Bevis da? De fleste patrulje biler har med kameraer i bilen.... Kjipt for dem når det ikke finnes noe bevis på kjøringen. Ikke et jævla vitne en gang!

Politiet bør heller gå i seg selv og bedre rutinene sine.

 

Og dessuten så hadde dem vel kjapt funnet ut at kjærra til Håkon ikke kommer opp i 300km/t......?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonaldo

For en dustete tråd!

Ascona har gjort noe dumt, men hva er vitsen med alle disse spekulasjonene? Vent og hør hva han selv har å si om saken.

Jeg syntes faktisk det var litt kult jeg! Synd det skal gå utover Ascona når politiet ikke har mere kontroll over sambandet sitt.

 

Syntes først synd på Håkon som ble dratt inn i dette, men faen heller! Ingenting kunne skjedd med han selv om Ascona ikke ble tatt. Har Håken i det hele tatt kommentert saken, eller er det bare MrHappy som kommer med litt usakligheter innimellom her? MrHappy kan vel få spydd ut et pat setninger om hva han vet fremfor å rakke ned på de som bare gjetter på hva som har skjedd.....

Håkon blir jo fremstilt som en gud mens Ascona er den store stygge ulven. Det er hvertfall tæl i Ascona! Jeg kjenner ikke Håkon, men med kjip kjøring på Rudskogen og sånn passe overlegen, har han ikke imponert meg.

 

Jeg syntes vi skal vente på Ascona før det blir mere drittslenging.

Greit nok at han er kranglete innimellom, men hva hadde forumet vært uten han og rdl? De har vel tilsammen nesten halvparten av postene her.....

 

Så en imponerer ikke deg før en ikke bedriver "kjip kjøring" på bane med andre ord? Er det sladding og burning som er tøft eller?

 

Det er helt ok å sløse med offentlige ressurser sålenge dem "ikke har mere kontroll over sambandet sitt"? Hmmm, javel...?

 

Er forsåvidt enig i at en kan dempe dissinga av Ascona til han får mulighet til å kommentere dette selv.

Thomas

07 Commander 3,0 CRD 7 seter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonaldo

Som det er sagt tidligere her, så kunne de ikke ha fått noe på Håkon. Bevis da? De fleste patrulje biler har med kameraer i bilen.... Kjipt for dem når det ikke finnes noe bevis på kjøringen. Ikke et jævla vitne en gang!

Politiet bør heller gå i seg selv og bedre rutinene sine.

 

Kanskje Håkon gjør som sannsynligvis de fleste her også burde gjort, gir faen. Eller så tar han det privat med ascona hvis han ser det som en nødvendighet.

 

Jeg kan lixom ikke se at eier'n av den gullfarga viper lignende bilen har lidd noe her. Greit nok at eier'n fikk et lite besøk av onkel, men de var jo igrunn allerede klar over da at den ikke befant seg på E6 i 300km/t i det aktuelle tidspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonaldo

 

Det er jo selvsagt politiet som bør skjerpe rutiner. Sånt SKAL ikke skje, men det skjedde......

 

Assa, så godt som alle land utenom norge selger "walkier" som kan sende på det sambandet snuten bruker i norge. Når da han "leker" oslo-snut som trenger støtte fra et anna distrikt så kan man lixom ikke kjenne igjen stemmen til alle de som jobber som snut i oslo-området. Det er sikkert en del utskiftninger der også.

 

Til og med en liten drittunge som har hørt på snutradio'n litt kunne klart detta like bra eller bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by turbo2

Å gud for ett oppstyr!!

 

Men:

 

Jeg møtte Ascona på strømmen i stad, han mente jeg hadde startet det hele, og at jeg hadde ringt politiet..Noe som ikke er korrekt.( Man skal være litt forsiktig med å anklage noen for å gjøre sånt når man ikke vet sikkert!)

 

Mente ikke å henge ut noen med denne tråden, men fortelle minne nett venner en morsom historie.

 

Ascona spurte også om jeg kunne slette denne tråden, men det er ett prinsipp jeg har å IKKE slette tråder.

Hater generelt at tråder/innlegg blir slettet uansett hva som står

og om hvem.

 

 

Håper alle lærer av denne saken og at det løser seg for det beste for alle.

 

Turbo2..

 

Turbo2 du var der og sikkert en av de som synnes dette var kjempe kult når dere sto på bensin stasjonen.Dere sto sikkert i en flokk rund han å gliste. Skule gjerne vært der selv

 

Originally posted by MRhappy DENNE TRÅDEN SKAL IKKE SLETTES!!! HVIS DU SLETTER DENNE BO.... DA FÅR DU BESØK AV MEG HAHAHA...

 

den burde ikke slettes

Og du og aconna har jo aldri kommet helt over ens så. så ja jeg for ventet ikke noe posetift fra din side.Referer til tidligere replys fra deg.

 

Originally posted by jantore Og det og si at det var en Gull farget Viper lignende bil, med sort vinge er ikke veldig smart. Hvor mange Gullfargede viper lignende biler finnes det i Akerhus/Oslo området? La meg telle.... hmm... jo 1 stk.

 

Og det er ingen unskyldning å si at det ikke var ment mot håkon, det holder ikke. Mere vett må man ha.

Aconna kommer over en med Håkon så jeg kjønner ikke helt hvorfor. Det var værfall sån når jeg snakket med aconna for 2 uker siden.

Men Det er jo litt håkon sin feil å ikke fikse bilen sin når han har en sån spesiel bil her på romeriket.

Hvorfor har vi ikke fått håkons kommetart på saken.Har han snakket med aconna. Burde det synes jeg.

 

 

I romerikes står det:

Leif Greaker opplyser at 23-åringen ble pågrepet etter tips, men ønsker ikke å utdype dette.

 

Tips er å tyste en tyster er en kvisling.Jeg synnes det å si hvem det kan være til politette er ikke bra gjort.

Spesilet hvis det er en du kjenner og er i bil miljøet.

Denne saken bare ødelegger for alle. Hvis politiet ikke tatt noen så hadde det ikke blit noe avis atikler.

Politi hadde sikkert ikke sjekke ut saken noe mer heller hvis de ikke hadde tatt noen. Det er bare mer grunnlag å følge opp saken.

 

Originally posted by Jonaldo MrHappy som kommer med litt usakligheter innimellom her? MrHappy kan vel få spydd ut et pat setninger om hva han vet fremfor å rakke ned på de som bare gjetter på hva som har skjedd.....

Håkon blir jo fremstilt som en gud mens Ascona er den store stygge ulven. Det er hvertfall tæl i Ascona! Jeg kjenner ikke Håkon, men med kjip kjøring på Rudskogen og sånn passe overlegen, har han ikke imponert meg.

 

Jeg syntes vi skal vente på Ascona før det blir mere drittslenging.

Greit nok at han er kranglete innimellom, men hva hadde forumet vært uten han og rdl? De har vel tilsammen nesten halvparten av postene her.....

Veldig Viktig å få med seg det er MRhappy og håkon som styrer Forumet og crazy tunning. Og vi vil vel alle være på god fot med dem.

Ja Aconna og rdl er grunnlag til mange gode diskusjonner. Og folk må godt ta at noen har andre meninger.

 

 

Lars Lier

-Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt)

-Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab)

-Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka)

-toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent)

-mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

 

Assa, så godt som alle land utenom norge selger "walkier" som kan sende på det sambandet snuten bruker i norge. Når da han "leker" oslo-snut som trenger støtte fra et anna distrikt så kan man lixom ikke kjenne igjen stemmen til alle de som jobber som snut i oslo-området. Det er sikkert en del utskiftninger der også.

 

Til og med en liten drittunge som har hørt på snutradio'n litt kunne klart detta like bra eller bedre.

 

Greit nok det, men bør ikke politiet gjøre noe med sambandet sitt da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

 

Du skal være flink hvis du skal få et samband ingen utenforstående kan sende på.

 

Det nye digitalle virker kjempe bra

-Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt)

-Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab)

-Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka)

-toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent)

-mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår