Gå til innhold

Ascona lagt i jern av Politi i går!

Ranger emnet

turbo2

Anbefalte innlegg

Originally posted by CrZy_T

Folk som vil sende, kan sende. Kan snuten sende, kan andre sende.

sant det

Det nye digitalle utstyret er gansake dyrt så mannen i gata får ikke kjøpt det med en gang.

-Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt)

-Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab)

-Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka)

-toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent)

-mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 366
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by SnoStorm

sant det

Det nye digitalle utstyret er gansake dyrt så mannen i gata får ikke kjøpt det med en gang.

får kosta en cd brenner 6-8000 kr... nå koster det råeste rundt 400,- så digitalt får man nok billig om noen år :)

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I romerikes står det:

Leif Greaker opplyser at 23-åringen ble pågrepet etter tips, men ønsker ikke å utdype dette.

Tips er å tyste en tyster er en kvisling.Jeg synnes det å si hvem det kan være til politette er ikke bra gjort.

Spesilet hvis det er en du kjenner og er i bil miljøet.

Denne saken bare ødelegger for alle. Hvis politiet ikke tatt noen så hadde det ikke blit noe avis atikler.

Politi hadde sikkert ikke sjekke ut saken noe mer heller hvis de ikke hadde tatt noen. Det er bare mer grunnlag å følge opp saken.

Jeg synes det var helt riktig av den som tipsa om dette å gjøre det. Du har tydeligvis ikke helt lest hva som skjedde..

Politiet hadde faktisk spikermatte klar på E6, flere patruljer var ute etc. Hva om det brått hadde skjedd noe en annen plass, og noen hadde dødd pga. politiet ikke hadde rukket frem pga. de sto med spikermatta si?

De tar alt som skjer på sambandet alvorlig, og når de får en slik melding handler de heller med en gang, en å lurer på om det er reelt.

Denne saken ødelegger dessverre for miljøet, da er det jo bra at noen tar ansvar og sier ifra synes nå jeg. Er ikke sikkert de turte si ifra direkte til Ascona... er ikke alltid lett når det er en gjeng som hører på.. massesuggesjon er skummelt.

Uansett, det er EN person og EN person alene som har skyld i dette, og det er ASCONA, ikke MrHappy, Håkon eller noen andre.

nope-mx3

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nope-mx3

Uansett, det er EN person og EN person alene som har skyld i dette, og det er ASCONA, ikke MrHappy, Håkon eller noen andre.

nope-mx3

ok det var ikke meninge å legge skylden på noe i det heletatt med mitt uttalelse

-Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt)

-Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab)

-Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka)

-toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent)

-mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonaldo:

Hvilke usakligheter har jeg kommet med?

Kanskje det at huseier her kom ned og hadde en prat med meg er usaklig?

kanskje det at alle naboene her tror vi driver med noe spes siden politiet er innom er usaklig?

kanskje det at vi ikke har gjort Ascona en dritt er usaklig?

Og det at jeg ikke gidder å gå ut med detaljerte opplysninger om hva politiet sa til oss er vel min sak, og det gidder jeg heller ikke gå ut med.

hvis du ikke klarer å forstå at han har gjort slik at navnet til firmaet vårt har blitt lagt merke til hos politiet da foreslår jeg at du må få hue uta av sanda og se på virkeligheten.

Selv om det ikke skjedde noe verken med håkon eller med firma vårt så er det fortsatt lagt merke til hos politiet, og det betyr at de kanskje følger ekstra nøye med neste gang. Oppmerksomheten behøver ikke være negativ nå sidem ascona ble tatt, men helt til slutt så har crazy tuning blitt "kjent" hos politiet her på romerike.

Kanskje dette er usaklig også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg trekker meg ut av denne diskusjonen med dette innlegget!

Det er INGEN av dere som noen gang kommer til å vite hvor ydmykende det var ovenfor naboene når politiet var her.

Dette er skikkelig stygt gjort av Ascona, og det værste er at han ikke vil snakke med meg...

Så Ascona... lykke til... jeg for min del håper du får skikkkelig smekk på fingra!

Asim...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrHappy

hvis du ikke klarer å forstå at han har gjort slik at navnet til firmaet vårt har blitt lagt merke til hos politiet da foreslår jeg at du må få hue uta av sanda og se på virkeligheten.

Selv om det ikke skjedde noe verken med håkon eller med firma vårt så er det fortsatt lagt merke til hos politiet, og det betyr at de kanskje følger ekstra nøye med neste gang. Oppmerksomheten behøver ikke være negativ nå sidem ascona ble tatt, men helt til slutt så har crazy tuning blitt "kjent" hos politiet her på romerike.

Akkurat det jeg mente nå jeg skrev posten min i stad !!

see Jonaldo ??????:rolleyes:

---- Power is nothing without control----

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrHappy

Jonaldo:

For ei suppe!

Ikke vits å krangle om dette. Crazy Tuning er ikke noe spesielt firma som bør føle seg truffet av en liten politivisitt.....

Firma har sikkert vært kjent før dette, men er det noe å være bekymret for? Så lenge ingen ulovligheter har skjedd så er det vel bare å glemme hele greia!

Dette er en sak mellom Ascona og Håkon som ALTFOR mange har blandet seg inn i....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonaldo

Crazy Tuning er ikke noe spesielt firma som bør føle seg truffet av en liten politivisitt.....

Firma har sikkert vært kjent før dette, men er det noe å være bekymret for?

Slik som jeg ser det har nok politiet vist om firmaet i lenger tid eller hatt det under oppsyn.

Og det er faktisk normalt att politiet oppsøker arbeidsplassen til en person om dem ikke finner han privat eller andre plasser.

Ikke det att jeg veit att Håkon jobber der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Delta

Jeg har akkurat kommet hjem etter å ha hjulpet håkon a/des3rtforx etter at han måtte snike seg unna politiet på vei hjem fra jobben. Han fikk en sivilbil etter seg og da han har begjæring på skiltene sine, for ikke godkjente frontlykter og sideblinklys valgte han å trå på litt slik at de ikke fikk tak i han. Han fikk parkert bilen i garasjen og dro ut med en annen bil. Da var det endel enheter fra både Romerike og Oslo som kretset rundt i strøket der han bor for å se etter bilen.

Dette kunne vel også være en grunn til at politiet kom til crazy tuning sitt verksted?

Jeg forstår ikke helt hvorfor dette skal sete firmaet i et så dårlig lys hos politiet, i påfølge av en påstått biljakt etter en "gullfarget viperlignende bil".

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TBI

Kjip sak dette ..

Kommet i lokalavisa (ranablad) her nord også ..

Blir vel kanskje til og med vg/dagblad sak av dette til slutt ..

Kommer nok til å svi dette.

Trondheim faktisk !:rolleyes:

---- Power is nothing without control----

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lethal

Trondheim faktisk !:rolleyes:

hehe ..

Er ikke i Tr.heim akkurat nå da .. Er på flyttefot .. -Er derfor i nordland akkurat nå ;)

-Som du ser -Location "Trondheim / Nesnacity" -- Litt for patriotisk ovenfor Nesna kanskje :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett om Ascona blir hatet eller hyllet som en helt er inne på forumet, så kommer han til å få utrolig smekk av politiet. Er det virkelig ingen som tror at politiet ikke tar dette personlig?!?!?!

Sitat fra RB:

Dette er grovt misbruk av politiets ressurser. Ikke bare brukte vi unødvendig tid på en hendelse som aldri fant sted, men det kunne skapt vanskeligheter for oss dersom det hadde skjedd noe et annet sted i distriktet på samme tid. Vedkommende som sto bak dette kan vente seg et alvorlig oppgjør med oss, sier Greaker

Way to go Ascona!!! :hello: :hello: :hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår