Gå til innhold

Ascona lagt i jern av Politi i går!

Ranger emnet

turbo2

Anbefalte innlegg

Originally posted by Qee

Eller tenkt om de egentlig ville brukt ressursene på og hjelpe andre som kanskje trengte hjelp, men måtte omdisponere ressursene pga en galning i 300km/t :o

Skal jeg gidde å svare på noe sånnt?:rolleyes:

Politiet har aldri gjort noe for å være snill mot meg eller hjelpe meg.

Jeg veit ikke hvor lang tid denne episoden tok, men sikkert like lang tid som de bruker på å klø seg i rævva om dan.

Og hvorfor har du ikke noe imot folk som kjører i 200-300 på norske veier? Politiet må jo gjennom samma greia da.

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 366
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Qee

Jeg vil påstå at ganske mange her inne "liker" politiet, de gjør mer enn og fakke de som kjører mer en 5km/t for fort vet du ;)

Ja, men tenk om de hadde brukt tiden sin på andre ting en å fakke folk som kjører mer en 5km/t for fort da. de sløser da bort mye mer tid på det som de bruker på sånn som denne episoden.

Jeg liker ihvertfall ikke politiet. Sikkert noen som er greie, men jeg blir kvalm av fleste parten av de jeg møter ihvertfall.

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by candyman

Skal jeg gidde å svare på noe sånnt?:rolleyes:

Politiet har aldri gjort noe for å være snill mot meg eller hjelpe meg.

Jeg veit ikke hvor lang tid denne episoden tok, men sikkert like lang tid som de bruker på å klø seg i rævva om dan.

Og hvorfor har du ikke noe imot folk som kjører i 200-300 på norske veier? Politiet må jo gjennom samma greia da.

Du gadd hvertfall og svare :eek:

Jeg har faktisk mye imot folk som kjører 200-300 på norske veier så lenge de setter andre sitt liv i fare...... Og det skal VELDIG mye til for og være sikker på at de ikke gjør det, faktisk nesten praktisk umuligt.. Og det er da ikke "så" ofte det er politijakter på 200-300km/t i Norge da..

Problemet er at du ikke "liker" politiet og mener de prioriterer HELT feil mens jeg mener de har et bra balansepunkt med prioriteringene, og i og med at vi ikke kommer til og komme oss en milimeter videre med denne diskusjonen her, så kan denne posten fortsette med det den egentlig handlet om!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av me klærne på me klærne opp i trærne sug på tærne...Dæven du e pære :)

dustete gjort av ascona, men blir litt irritert av de dustete svara til mrhappy, slik som dette skal en ikke ta personlig, spsielt ikke du som ikke har noe med dette å gjøre, og å få besøk av politi bare fordi de vil ha tingene under kontroll er ikke flaut skjønner du !!!!

og er det noen som trenger noen form for radio utstyr, om det skulle være digitalt( noe som dere ikke får brukt og sto en post her om at follo politi hadde det, det har de IKKE, dvs vi har montert hos de fleste kammrene men det er ikke i bruk)eller de gode gammle radioene som fortsatt er i bruk, peile utstyr med eller kartplotter, jaktradioer(slik som ascona hadde) eller noe annet så send PM

dette kan og vil bli solgt lovlig, oppdateringer og utvidelse av frekvens områder kan vi prate om privat....

King

Of

StreetRacing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årker ikke å lese alt som står her, men det som er sikkert og vist er at det er jæli godt gjort at Ascona, det at politiet gikk 5 på, gutten har vist hva han har gjort.

en annen ting er crazy tuning vs politiet. der mener jeg at dere (crazy tuning) er et så seriøst firma at det blir litt dumt å kjøre rundt med det jeg vil kalle en demo bil som det er registrert begjering på, ikke ta det negativt opp har stor respekt for dere, og i dette tilfellet er det vel MR happy som står for pratingen. respekt har jeg for deg og din seriøsitet også. stå på takk for det dere har gjort innenfor bilinterresen i Norge med bilforumet o.l. Ellers synes jeg ascona fikk som fortjent. dumt å hidre politiets arbeid. ellers stå på.:) :)

VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si noe annet enn at det digga meg noe så jævli at ascona ble tatt, synes ikke synd på han i det hele tatt når han gjør noe så dumt. håper han får en mega straff av noen slag. gleder meg til hva han kommer til å si når han kommer tilbake hit igjen, garantert noe dumt eller"smart" fra han sitt synspunkt. han tror nok han kommer unna siden han tror han er "verdensmester" i ALT, men det håper ikke jeg, han får faen meg ta den straffen han får når han er dum nok til å gjøre det han har gjort.

Og til MrHappy; hvorfor blir du så sur bare fordi politiet kommer å banker på døra? du er redd for hva naboene tenker? hva faen bryr det deg hva naboene tenker? jeg gir så lang faen i hva naboene tenker om meg, de kan tenke hva de vil, plager meg ikke i det hele tatt.

Nå er jeg sliten har lest 16 sider i strekk, klokka er nesten 03.00 så det er sikkert noen feil og gjentakelser, god natt.

R32 Skyline med hvite skilter og litt mods

x 318ic vinterbil

x 93-modells 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm her sies det mye rart gitt. samme faaen om folk skriver ting feil. ikke alle sitter og retter det man skriver. herregud hadde jo blitt gal jeg i allefall. men prøver mitt beste :)

hvor mange her inne har møtt ascona, ikke for å være slem eller noe, men de som har møtt han tenker sitt.

min oppfatning er som følger. stor i kjeften, fantaserer noe jævelig(virker det som).

eks, tror han skal klare å komme seg unna det som skjedde, ved å anmelde politiet. Ene komentaren var de leste jo ikke rettighetene mine. Dette er etter hva jeg hvet ikke vanlig praksis i norge.

og sorry ascona men denne setningen er for dumm.

på onsdag sier han dette. Advokaten min avbrøt ferien sin og kom ned med fly i går kveld for å ordne opp i dette. (da var kl 2200 og hadde snart gått 24 timer siden eppisoden) dette vill si at advokaten hans varpå vei før han gjorde noe. hmm tenke seg det.

og en annen ting, det var ikke meg som gjorde det, vell han kan si det, men politi sambandet logges. og det er ikke noe problem å samenligne stemmen hans. så saken er såre enkel såfremt det ikke er blitt gjort noen feil ifra politiet sin side.

noe sikkert mange her lurer på er hvorfor han ble utestengt første gangen med nicket corvette. dette har jeg også lurt på. så hvis noen kan svare på det så hadde det vært fint.

og otto bare en liten ting, grunnlaget for å kontakte politiet om det ascona hadde gjort var vell for å sørge for at håkon ikke fikk noe problem med politiet, samt å stoppe ascona. det er som sagt ikke smart å nevne en gull farget viper lignende bil. for det finnes etter hva jeg hvet bare 1 stk i området. og dette hvet ascona så jævla godt.

og du skulle hørt han på strømmen på onsdag. da hadde du skjønt litt angående kritikken på ascona.

så nå får vi bare vente på at rettsaken skal komme opp og se hva som skjer, for i følge ascona skulle det bli en spennende sak gitt.

dette ble langt men ;)

-98 Suzuki Jimny 4x4

-92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golden

Og til MrHappy; hvorfor blir du så sur bare fordi politiet kommer å banker på døra? du er redd for hva naboene tenker? hva faen bryr det deg hva naboene tenker? jeg gir så lang faen i hva naboene tenker om meg, de kan tenke hva de vil, plager meg ikke i det hele tatt.

Nå er jeg sliten har lest 16 sider i strekk, klokka er nesten 03.00 så det er sikkert noen feil og gjentakelser, god natt.

Når du er en voksen mann på 30 år og er i ditt første driftsår av et nytt firma tror jeg du tenker litt annerledes og faktisk skjønner at det er viktig hva naboene tenker om deg og firmaet ditt.

Hvis du endrer innstillingene i "user cp" så lipper du så mange sider. Sett "number of posts pr page" til max. Så er det litt enklere.

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dø, resurser?..... tror det finnes FLERE andre biler til lærhomoene enn 2 biler som ble "kalt ut".....

og snuten kommer aldri dem sier bare, vi skal se om vi har en ledig bil!

tror du jeg har hørt nokk av den komentaren?

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt pussig at "politiet fattet raskt mistanke til hvem som hadde lurt dem". Har Ascona drevet med slikt før??

Ellers må jeg si at det intrykk jeg sitter igjen med etter å ha snakket med Ascona på flere biltreff i de siste årene, så virker det som om det er en annen Ascona rakkes ned på her.

Har bare vært hyggelig og grei ovenfor meg i hvart fall...

OZzzt zzzz

93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning

http://www.team-quattro.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket faktisk med asconna i går på shellen på strømmen.

Så Håkon der også med den omtalte bilen.

De snakket ikke sammen.

Asconna kommer ikke til å komentere saken her eller noen steder.

Det som har skjedd sikkert med MrHappy er at han har tapt ansikk. Det har gått på æren hans atr politiet kom på døra.

Og avisen skriver alltid noe ekstra eller fårstår saken slik dem vil ha det.

-Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt)

-Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab)

-Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka)

-toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent)

-mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår