Gå til innhold

Ascona lagt i jern av Politi i går!

Ranger emnet


turbo2

Anbefalte innlegg

Originally posted by Ratata

Vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente, vente................ på svar fra Ascona........

 

:D

 

Ikke for å være frekk eller lage kvalme (sånn som TYSTERE gjør), men har du fått med deg at han ikke kommer til å kommentere det her?

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 366
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Bjørn Vidar Pedersen

Candyman, - da jeg var så gammel som deg, måtte jeg rekke opp hånda hvis jeg skulle si noe.

 

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAAAAAAAAAAA fyfaen nå lo jeg godt, kjempe humor altså..... Apekatt ass....... Hold deg til topicken a! Din jævla topick bryter!:)

 

Hvor i FetTsund er det du bor a? Kjenner du Meidal eller?

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si barna har det gøy her.. Dette må bli forumets tåpeligste tråd :D :D :D Mange barn med mye fantasi her inne.. hehe :) og alle de utrolig tåpelige og usaklige diksusjonene som går på kryss og tvers her.. :D :D :D

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by candyman

 

TYSTERE skulle ha blitt skutt på flekken, det er feig, barnslig, kvalmt osv osv.

 

 

Om TYSTEREN i dette tilfellet gjorde det for å "redde" håkon så må jo han ha tenkt enda kortere enn ascona, for polti hadde jo funnet ut at det bare var kødd uansett.

 

 

har det slått deg at tysteren KAN KANSKJE VÆRE denne håkon du prater om ??? siden han gjenkjennte stemmen hans på radioen !!!

 

 

ikke vet jeg, KUN en tanke.....

King

Of

StreetRacing

 

Av me klærne på me klærne opp i trærne sug på tærne...Dæven du e pære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette begynner å liggne mer og mer på den tråden om han som hadde sett en supra og all snakket om tog, t-bane og trikk....

 

MAO. litt offtopic

 

Men ascona har ikke sagt et ord her på 4 dager, og ifølge håkon som er den som faktisk har grunn til å være sint er "alt som før".

Dermed syntes jeg vi skal slutte å snakke dritt om ascona og evt. når han kommer tilbake høre hans versjon om en morsom spøk som gikk litt utav kontrollhapyhappy

I am really not an violent man, but I think I have to kill someone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er så ødelagt og "alle" har hatt muligheten til å si det de mener, så nå stenges den mens vi er på treff på våler.

 

:)

 

EDIT: Vi er ikke på treff lenger om tråden er foreløpig åpen igjen, men klarer ikke folk å oppføre seg må vi slette pisset og låse den igjen.

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Originally posted by Ascona

Dette blir min eneste kommentar til saken her på bilforumet.

 

Og det er ganske enkelt at jeg ikke ønsker å kommentere dette ytterligere, dere får spekulere som dere vil, jeg driter i det.

 

Vi som hadde ventet på spennende historier fra saken. Du fikk vel en bot, regner jeg med. Synd du ikke vil si noe da. Det var vel ikke det smarteste du har gjort....

:rolleyes:

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår