Gå til innhold

Ascona lagt i jern av Politi i går!

Ranger emnet

turbo2

Anbefalte innlegg

• Svar 366
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by turbo2

blir nok jeg kontaktet av Politiet etterhvert for noe jeg GARANTERT kan bli dømt for!

turbo2..

ååå hvorfor det????

:confused:

-Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt)

-Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab)

-Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka)

-toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent)

-mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Candyman:

Prøv å bli voksen a.

Hvis du ikke klarer å oppføre deg litt mer voksent, istede for å bare poste møkk hele dagen lang så gidder vi ikke ha deg her. Når du horer frem over 9posts per dag og mye av det er pisspreik så går folk lei.

Tar 15sekunder å stenge deg ute fra forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Asim

Men jeg trekker meg ut av denne diskusjonen med dette innlegget!

Det er INGEN av dere som noen gang kommer til å vite hvor ydmykende det var ovenfor naboene når politiet var her.

Dette er skikkelig stygt gjort av Ascona, og det værste er at han ikke vil snakke med meg...

Så Ascona... lykke til... jeg for min del håper du får skikkkelig smekk på fingra!

Asim...

Hvorfor så på defangsiven?? :P hehe..

Neida..

Var veldig dumt av Ascona dette, men gjort er gjort!

Men å tyste på purken for noe slik er HELT PÅ KANTEN!!!! Fy faen. Synes det er OK, vis det hadde vært snakk om en som stjeler biler, vandaliserer biler osv.. men å tyste til purken er noe av det siste jeg ville gjort i denne saken. Mye bedre å gå sammen å jekke han ned litt mundtlig eller ta en snakk med han mot for å ringe styggensjøl!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SeVen

Hvorfor så på defangsiven?? :P hehe..

Neida..

Var veldig dumt av Ascona dette, men gjort er gjort!

Men å tyste på purken for noe slik er HELT PÅ KANTEN!!!! Fy faen. Synes det er OK, vis det hadde vært snakk om en som stjeler biler, vandaliserer biler osv.. men å tyste til purken er noe av det siste jeg ville gjort i denne saken. Mye bedre å gå sammen å jekke han ned litt mundtlig eller ta en snakk med han mot for å ringe styggensjøl!!

Hvis noen hadde lurt politiet til å tru at du eller kompisene dine begikk farlige lovbrudd (direkte eller indirekte) så hadde du også meldt saken til politi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Hvis noen hadde lurt politiet til å tru at du eller kompisene dine begikk farlige lovbrudd (direkte eller indirekte) så hadde du også meldt saken til politi.

Kan vel si meg enig i det. kiddie kiddie Trekker tilbake utsagnet mitt over.

Tenkte ikke på det på den måten. Men anyway såer jeg 110% imot tysting til politiet vis handlingen du ser/hører bare får straffe-reaksjoner mot den som utgjør handlingen! :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

altså.... når ble det ulovlig med polti radio i bilen?. er heller ikke ulovlig å HØRE på det som blir sagt. er bare ikke lov å bruke poltietets/brannvesenets og ambulansens egen linje!

ellers har dem lite de skulle ha sagt til deg.

Får vel belære deg litt, da. Utdrag fra vegtrafikkloven følger nedenfor.

§ 13a. Forbud mot varslingsutstyr o.l. i motorvogn

I motorvogn er det forbudt å besitte eller bruke utstyr som har til formål å varsle om eller forstyrre trafikkontroller. Forbudet omfatter utstyr som blokkerer, mottar eller sender signaler fra eller til utstyr for kontroll og overvåkning av trafikk.

Departementet kan gi forskrifter med nærmere bestemmelser til presisering og utfylling av forbudet i første ledd.

Tilføyd ved lov 8 juni 2001 nr. 30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sublime

Får vel belære deg litt, da. Utdrag fra vegtrafikkloven følger nedenfor.

§ 13a. Forbud mot varslingsutstyr o.l. i motorvogn

I motorvogn er det forbudt å besitte eller bruke utstyr som har til formål å varsle om eller forstyrre trafikkontroller. Forbudet omfatter utstyr som blokkerer, mottar eller sender signaler fra eller til utstyr for kontroll og overvåkning av trafikk.

Departementet kan gi forskrifter med nærmere bestemmelser til presisering og utfylling av forbudet i første ledd.

Tilføyd ved lov 8 juni 2001 nr. 30.

er fortsatt lov med jakt radio i bilen..... og det er ikke ulovlig å høre på snute frekvensen

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

faktisk ikke... LOVBRUDD?... skal jeg ringe snuten hver gang morra mi overstiger 120 på motorveien da.... eller anmelde han som kaster en papirbit ut av vinduet mens vi kjører....

eller en som leker seg litt i poltiradion.. pliza, nå begynner du å høres ut akkurat som de gamle pensjonist jævlene som klager på alt og plasges av HØY støy hver gang en flue suser forbi!....

hadde noen kødde slik med snuten med meg eller min bil så hadde jeg bare flira jeg.... dem kanke gjøre en dritt uansett... samma gikk jo for håkån, tror du dem VIRKELIG kan gjøre han noe?. næh... er jo ikkeno bevis for at han har kjørt. eller vært ute.

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Essex

de la ut spiker matter og satte inn haugevis av styrker

ja... OG?. fant de noen bil?..... kom det noen rakett i 300 .... NEi?..

dem kunne nokk ikke ha gjort han noe som helst uansett!

han kunne bare slappe helt av høre på radion og få seg en god latter!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår