Gå til innhold

Ascona lagt i jern av Politi i går!

Ranger emnet


turbo2

Anbefalte innlegg

Ascona Ascona Ascona..

 

 

Dette her var UTROLIG teit gjort! Det er greit du har Hakon i halsen, og ikke liker han noe sAErlig, men A faktisk kunne gA sA langt som dette. Det er skikkelig ille.

 

Om alt det Delta, Turbo2, Lillegud osv sier er sant, sA hAper jeg du fAr en helvettes straff. A gA inn for A lage tr0bbel for en person som ikke har gjort deg noe galt, og for et firma som jobber for at vi bilinteresserte skal kunne utveksle meninger pA dette geniale forumet, er skikkelig dArlig og idiotisk gjort.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 366
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vel, det var neppe det lureste å gjøre.

 

Men..

 

Om dere tror at noen kan få noe på rullebladet pga "en gull bil", så tror dere feil. Politiet må vite litt mer enn "en gull bil", for å gjøre noe. bla.a. fører, reg.nr. er ting de må vite før de kan gripe inn med straff. Videre må jo også hendelsen rapporteres inn av en tjenestemann/kvinne. De sender ikke ut anmeldelser etter hva de hører på politiradioen.

 

Sakene blir laget av påtalemyndighetene, etter rapporter fra politiet. -ikke etter politiradioen-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj oj oj... Er mildt sagt sjokkert over dette jeg. Nå kjenner ikke jeg til historien da men det virker jo som det har vært noe mellom de to siden han gjør noe sånt.

Han kan jo ikke være noe særlig smart(ascona) som gjør dette uten å tenke på konsekvensene.

Tror ikke han slipper billig ut av dette.

chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DaButcher

Vel, det var neppe det lureste å gjøre.

 

Men..

 

Om dere tror at noen kan få noe på rullebladet pga "en gull bil", så tror dere feil. Politiet må vite litt mer enn "en gull bil", for å gjøre noe. bla.a. fører, reg.nr. er ting de må vite før de kan gripe inn med straff. Videre må jo også hendelsen rapporteres inn av en tjenestemann/kvinne. De sender ikke ut anmeldelser etter hva de hører på politiradioen.

 

Sakene blir laget av påtalemyndighetene, etter rapporter fra politiet. -ikke etter politiradioen-

vet det.. men si at ascona ikke hadde blitt tatt...

 

De registrerer jo at det har skjedd.. selv om det ikke blir noe sak...

Så blir det bare mere pes når du engang blir tatt for noe...:rolleyes:

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lethal

vet det.. men si at ascona ikke hadde blitt tatt...

 

De registrerer jo at det har skjedd.. selv om det ikke blir noe sak...

Så blir det bare mere pes når du engang blir tatt for noe...:rolleyes:

 

NEI!

 

pga. det er ikke "registrert" bare fordi det blir sagt over radioen. De må levere inn rapport!!

 

du har vel hørt i amerikanske purkefilmer "oh no, now I have alot of paperwork"?

De kan for det første ikke binde en observasjon som ikke har identifisert avsender.

De kan for det andre ikke anmelde uten en rapport (grunnlag).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dette var mindre smart av Ascona å gjøre dette, men leser man gjennom linjene så syns ikke jeg han var alene på dette.

Er ikke særlig smarte de som står rundt å hører på att han gjør dette heller da, og ikke griper inn i å stoppe han men att det går så langt att politiet kommer å pågriper han.

Blir litt barnehage av dette syns jeg, 1 som blir tatt mens de andre som har stått rundt Ascona og hørt og ledd av han gjøre dette over sambandet er de første til å rakke ned på han etter episoden........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lethal

vet det.. men si at ascona ikke hadde blitt tatt...

 

De registrerer jo at det har skjedd.. selv om det ikke blir noe sak...

Så blir det bare mere pes når du engang blir tatt for noe...:rolleyes:

 

 

hahha hvorfor tenke på OM!!! han ikke blei tatt... han blei tatt og sånn er det... ferdig med det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by turbo2

Dere skjønner vell at det ikke er lov å gå inn på politinettet og dirigere patruljer rundt på østlandet?!??!?

 

Ascona laget bl. en fake biljakt på e6 på radioen i går!

 

Og han ble tatt!

 

 

Ja alle andre skjønner det, men ikke Ascona...

 

Ha ha ha ha ha Fjått....

2006 VW Touran Exclusive

x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil)

x 01 Passat TDI Highline 130hk

x 95 Golf Cab

x 83 Golf

x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det)

 

Div deler til Golf3 selges...

Interessert?? send PM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pondus

Syns dette var mindre smart av Ascona å gjøre dette, men leser man gjennom linjene så syns ikke jeg han var alene på dette.

Er ikke særlig smarte de som står rundt å hører på att han gjør dette heller da, og ikke griper inn i å stoppe han men att det går så langt att politiet kommer å pågriper han.

Blir litt barnehage av dette syns jeg, 1 som blir tatt mens de andre som har stått rundt Ascona og hørt og ledd av han gjøre dette over sambandet er de første til å rakke ned på han etter episoden........

 

jeg må si meg enig i dette.

De som stod å "lo", var like mye med på dette, da det "oppfordrer" til fortsettelse. Hadde folk sagt: "hva faen feiler deg?", hadde han sikkert ikke fortsatt.

 

Det at de står å ler der, men står her å spør hva som feiler, gjør jo at de møter seg selv litt i døren. De var jo tross alt med på det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår