Gå til innhold

Ascona lagt i jern av Politi i går!

Ranger emnet


turbo2

Anbefalte innlegg

Originally posted by Hopless

For det første, hvordan gjelder forsikring og sånt når du kjører med bil som ikke er godkjent for bruk?

 

For det andre, Håkon ville aldri fått noe pes for den "poltijakten" ascona fant på, politiet var nok fullstendig klar over at det var en som kødda, for hadde det vært polti jakt i så høye hastigheter så hadde dem satt inn atskillige ressurser, samt varsla taxier, falken, ambulanser osv om å holde utkikk og eventuelt fått p4 helikopteret ditt o.l.

 

Men uansett.. dette MÅ være tidenes post, bare så jævli synd ingen fikk tatt no bilder.

 

Og hva var det politiet var ute etter når dem besøkte crazy tuning verkstedet?

 

Så det du sier er at dette er korrekt gjort av ascona??

P4 helikotper kl 24:00??

 

Helt utrolig...

 

Hva tror du dem gjorde på verkstedet hos oss? Kom for en kopp kaffe og smultringer som nevnt ovenfor?

 

Våkn opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 366
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by spewster

Noen er mindre smarte enn andre...

 

Får bare håpe den hora kommer seg på nett snart og får forklart seg! Etter det kan du slette han MrHappy :D

 

Forsvarer ikke handlingen til Ascona, men hva han gjør privat

på kveldstid sammen med flere fra forumet som tilskuere kvalifiserer ikke han til å bli slettet eller utestengt fra forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå vett vi hvorfor politiet ikke kan hjelpe til når det trengst mest ja, pga at de jakter på noe som ikke finnes :mad:

 

men jeg kan ærligt se humoren i det, men det betyr faen ikke at jeg styrter et fly for det er morsomt og se på når det eksploderer..

 

Tror det er noe som kalles ????? Sunn fornuft

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahah!!!!!!! Så rått ass!!!

 

kanke noen gjøre dette mot meg?.... Jeg hakke blitt stoppet sv schnuten en ene4ste gang ennå siden jeg kom meg på gata!:.. :)

 

hihih vil gjerne ha MIN i 300 jeg oxo!

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pondus

 

Forsvarer ikke handlingen til Ascona, men hva han gjør privat

på kveldstid sammen med flere fra forumet som tilskuere kvalifiserer ikke han til å bli slettet eller utestengt fra forumet.

 

 

ja, han gjorde noe teit, men han er ikke alene! tilskuerene som stod å lo er like ille, om ikke værre. da mener jeg værre, pga de kommer her å slenger drit om ascona etterpå. De var jo med på det når det skjedde. two-faced eller.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

hahahah!!!!!!! Så rått ass!!!

 

kanke noen gjøre dette mot meg?.... Jeg hakke blitt stoppet sv schnuten en ene4ste gang ennå siden jeg kom meg på gata!:.. :)

 

hihih vil gjerne ha MIN i 300 jeg oxo!

 

skjerp deg.

Velkommen til Bilforumet - der alle vet best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pondus

 

Forsvarer ikke handlingen til Ascona, men hva han gjør privat

på kveldstid sammen med flere fra forumet som tilskuere kvalifiserer ikke han til å bli slettet eller utestengt fra forumet.

 

Det er jeg enig i!!

Hendelsen har INGENTING med Bilforumet å gjøre.

 

Og det er vel heller ikke sikkert at han viste hvilken bil denne gullfargede-viper-lignende-bilen var sin.

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER FORSÅVIDT typisk NORGE Å BLANDE INN ALT MED ANDRE!...

 

hva har dere å bli sure for om han finner på fanskap?...

akkurat det samma som at folka ville blande inn hele motocross forbundet fordi jeg kjørte med crosser i oslo...

 

blir handicap forbundet blanda inn om en krøpling går berserk på motorveien med en cart`? tror jeg faen meg å!

 

kanke folk lære seg å skille enkelt personer fra andre grupper/mennesker ??

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

ER FORSÅVIDT typisk NORGE Å BLANDE INN ALT MED ANDRE!...

 

hva har dere å bli sure for om han finner på fanskap?...

akkurat det samma som at folka ville blande inn hele motocross forbundet fordi jeg kjørte med crosser i oslo...

 

blir handicap forbundet blanda inn om en krøpling går berserk på motorveien med en cart`? tror jeg faen meg å!

 

kanke folk lære seg å skille enkelt personer fra andre grupper/mennesker ??

 

samfunnet tenker ikke som deg

Velkommen til Bilforumet - der alle vet best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har nevnt at han skal kastes ut fra forumet?

 

Det er INGEN av oss som er moderatorer som har sagt, og det kommer heller ikke til å skje!

 

Og mens vi snakker om privat person vs forum... har noen av dere tenkt på hva dette betyr for oss i Crazy Tuning?

 

Tenke...så åpne munnen... hvis man åpner munnen først og tenker etterpå så blir det bare tull ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrHappy

Hvem har nevnt at han skal kastes ut fra forumet?

 

Det er INGEN av oss som er moderatorer som har sagt, og det kommer heller ikke til å skje!

 

Og mens vi snakker om privat person vs forum... har noen av dere tenkt på hva dette betyr for oss i Crazy Tuning?

 

Tenke...så åpne munnen... hvis man åpner munnen først og tenker etterpå så blir det bare tull ;)

 

Får bare håpe det går bra med Crazy Tuning, gjelder bare å komme ut med sannheten til de som sitter med feil inntrykk etter hendelsen, kjipt med onkel på døra, det ødelegger mye! Har erfaring med det selv...

01' VW Polo Edition

98' Ford Courier 1.3 (SOLGT)

86' VW Golf GTI-T (prosjekt)

00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår