Gå til innhold

Ascona lagt i jern av Politi i går!

Ranger emnet


turbo2

Anbefalte innlegg

  • Svar 366
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Detta tok kaka!!!!

 

Litt patetisk av politiet å gå på dette, noe jeg tror de ikke gjorde. Men konsekvensene for Crazy Tuning og muligens Håkon privat kan og blir nok større en ascona presterte å tenke.

 

Er det ikke en maks fart som politiet i Norge har lov til å følge etter? Ville tro denne var betraktlig lavere enn 210km/t? Bekrefte/avbekrefte dette?

 

Dumt gjort ascona!!! Uannsett hva konsekvensene blir håkon og crazy tuning.

 

Precious

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gud for ett oppstyr!!

 

Men:

 

Jeg møtte Ascona på strømmen i stad, han mente jeg hadde startet det hele, og at jeg hadde ringt politiet..Noe som ikke er korrekt.( Man skal være litt forsiktig med å anklage noen for å gjøre sånt når man ikke vet sikkert!)

 

Mente ikke å henge ut noen med denne tråden, men fortelle minne nett venner en morsom historie.

 

Ascona spurte også om jeg kunne slette denne tråden, men det er ett prinsipp jeg har å IKKE slette tråder.

Hater generelt at tråder/innlegg blir slettet uansett hva som står

og om hvem.

 

 

Håper alle lærer av denne saken og at det løser seg for det beste for alle.

 

Turbo2..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da våger jeg meg ut på min første post i denne tråden..

 

Ascona var vel ikke kjempelur som gjorde det han gjorde, og det blir nok interresant å se utfallet av saken.

 

At han gjorde det indirekte mot Håkon A, er derimot noe mye verre. Godt mulig at han ikke tenkte seg om, eller whatnot, men såpass burde folk vite ?

Hørt om folkeskikk?

 

Anyway, å slette denne tråden blir bare dumt.. la den bli ... ' til skrekk og advarsel' :D

- 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws

x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vell noe av det dummeste jeg har hørt om på lenge.

 

Greit man kan ha det funny med en radio, men ikke over politi nettet og lage en fiktiv forfølgelse. Snakket med en jeg kjenner i nittedal og han ble passert av en sivil bil og 2 uniformerte biler med saftblanderne på, litt over kl 0000, på vei mot skedsmokorset.

 

And i quote rb.no . For da politiet natt til onsdag tok oppstilling med spikermatte på E6 ved skedsmovollen kom det verken fluktbileller politibil.

 

Og det og si at det var en Gull farget Viper lignende bil, med sort vinge er ikke veldig smart. Hvor mange Gullfargede viper lignende biler finnes det i Akerhus/Oslo området? La meg telle.... hmm... jo 1 stk.

 

Og det er ingen unskyldning å si at det ikke var ment mot håkon, det holder ikke. Mere vett må man ha.

 

Og ascona, hvis advkoaten din komm med fly på kvelden i går som du sa i går, altså på tirsdags kvelden. Så vill det si at du viste at du skulle gjøre dette og atdu skulle bli tatt. For du ble arrestert mellom 0000 og 0100, mener jeg. Så når komm advokaten din foresten.

 

Hmm hørte noe om at du ikke fikk opplest retighetene dine jeg. Er vell ikke normal prosedyre i norge, har hvert til stede da flere personer har blitt arestert, og ingen har da blitt lest rettighetene sine.

 

Jaja sånn er det, er mye dumt her i verden gitt.

 

Men noe tar kaka så det synger etter.

 

Håper du får svi sjikkelig ascona på dette. For selv om jeg ikke liker politiet så mye så er det grenser.

 

Jan-Tore Pedersen

-98 Suzuki Jimny 4x4

-92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært få som tar Asona i forsvar. Får gjøre det litt jeg da...

 

 

Klart uklokt det Ascona gjorde! Med det var da vel moro mens det stod på. Dårlig gjort ovenfor eieren av den "gullfarga Viperlignende bilen", men når politiet oppdager at det hele er bare tull så bør det ikke få noe konsekvens for bileieren!

 

Jeg forstår det som flere moret seg med å lure politiet, og så er det noen som angir at det er Ascona som er synderen. Er angiveri noe bedre enn det Ascona gjorde (eller skal ha gjort)? Veit ikke jeg...

Det å lure "purken" er vel noe som mange her inne applauderer har jeg inntrykk av.

 

Ascona er en som det lett hakkes på her på bilforumet, mange ganger med god grunn, men syns kritikken blir vel overveldende her...

 

 

Jeg vet ikke alle detaljene i denne saken så jeg skriver bare på grunnlag av det jeg har lest i denne tråden.

OZzzt zzzz

93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning

 

http://www.team-quattro.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ost

Svært få som tar Asona i forsvar. Får gjøre det litt jeg da...

 

 

Klart uklokt det Ascona gjorde! Med det var da vel moro mens det stod på. Dårlig gjort ovenfor eieren av den "gullfarga Viperlignende bilen", men når politiet oppdager at det hele er bare tull så bør det ikke få noe konsekvens for bileieren!

 

Jeg forstår det som flere moret seg med å lure politiet, og så er det noen som angir at det er Ascona som er synderen. Er angiveri noe bedre enn det Ascona gjorde (eller skal ha gjort)? Veit ikke jeg...

Det å lure "purken" er vel noe som mange her inne applauderer har jeg inntrykk av.

 

Ascona er en som det lett hakkes på her på bilforumet, mange ganger med god grunn, men syns kritikken blir vel overveldende her...

 

 

Jeg vet ikke alle detaljene i denne saken så jeg skriver bare på grunnlag av det jeg har lest i denne tråden.

Joda.. mye sant i det.. .

Men det som er så utrolig tankeløst er å la det gå utover en konkret person!

 

Hvis han hadde sagt han fulgte en orginal Golf 2 så er det liksom en god del personer å velge mellom men det er bare en" gull viper med sort alu vinge"

Og bra at han ble tatt for da får det ikke noen konsekvenser for håkon..

Men hva om han ikke hadde blitt tatt.. da hadde han laga masse pes for han...

og DET burde han tenkt på !!

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lethal

Joda.. mye sant i det.. .

Men det som er så utrolig tankeløst er å la det gå utover en konkret person!

 

Hvis han hadde sagt han fulgte en orginal Golf 2 så er det liksom en god del personer å velge mellom men det er bare en" gull viper med sort alu vinge"

Og bra at han ble tatt for da får det ikke noen konsekvenser for håkon..

Men hva om han ikke hadde blitt tatt.. da hadde han laga masse pes for han...

og DET burde han tenkt på !!

 

"Orginal golf 2, med sort vinge tok nettopp av fra E6 i rettning Aya Napa, hastigheten ved lift off var ca. 300km/t, jeg håper dere får en fin tur"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kinx

 

"Orginal golf 2, med sort vinge tok nettopp av fra E6 i rettning Aya Napa, hastigheten ved lift off var ca. 300km/t, jeg håper dere får en fin tur"

heheh..;)

 

Ja noe i den duren.. Hadde han gjort det hadde det jo bare vært artig..

MEn han dro den rett og slett for langt...

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår