T0mmen Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Hei. Selger her 2 gode 10" Cadence Wild Beast for en rimelig penge. Subbene er strøkne og selges med kasse på 59.5L innvendig mål, trekkt noe av kassa, og med 1x3" port. Spiller bra til å være 2x10", enda rører på kassa er feil. Snakka med IceAudio og de anbefalte 2x3" rør imellom elementene, på 18cm hvert rør. Kan høres i bilen min om ønskelig, er fortsatt montert der på en H1 amp. Drar sørover fra Trondheim på Torsdagen, så om noen er intressert kan man sende meg en sms eller ringe på 90115669, da jeg ikke er på nett før om Mandagen igjen. Skal til Rudskogen! PS: Har også 1x12" RF P2 i kasse som selges, samt en Panasonic Mp3/wma spiller (strøken)! Bilde av elementa + kassa http://i3.photobucket.com/albums/y98/T0mmen/DSC00396.jpg http://i3.photobucket.com/albums/y98/T0mmen/DSC00397.jpg http://i3.photobucket.com/albums/y98/T0mmen/DSC00425.jpg Koster 2990,- ny pr stk, og er på 4 ohm pr stk. De er parallellkoblet i 2 ohm. Åpen for bud/bytte..:) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Info om den spilleren din? Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Info om den spilleren din? Det er en Panasonic Mp3 spiller, som også spiller wma. 2 phonoutganger, og en til cd-veksler. Fungerer fjell, kan også legge ut et bilde av den. Vet ikke så alt for mye om den, da den var med bilen når jeg kjøpte bilen. Husker ikke typebetegnelsen på den, men kan sjekke når jeg kommer hjem idag:) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 2 x linjeutganger? Skal du ha mye? 600-700 kr idag? trenger spiller kjapt Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 2 x linjeutganger? Skal du ha mye? 600-700 kr idag? trenger spiller kjapt 1500,- da får du også med en RF P2 med kasse? Eller så tenker jeg 800,- for spilleren. Spilleren er bra, eneste som er at han som hadde spilleren har klippt ledningene på kontaken bak, men alle ledningene er der, så er bare å skjøte dem ilag igjen:) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Du tenker på iso kablene? Disse har jeg liggende fra før, og passer ikke de, så går det jo alltids ann å skaffe :) har du nå nr jeg kan treffe deg på? har den cd tekst? Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Du tenker på iso kablene? Disse har jeg liggende fra før, og passer ikke de, så går det jo alltids ann å skaffe :) har du nå nr jeg kan treffe deg på? har den cd tekst? Ja, tenker på ISO kontakten bak ja. Fra kontakten inn på spillern til isokontakten. Ja, mener å huske det er cd tekst på den, husker ikke helt, brukte den nesten ikke jeg før jeg skifta til den nye spilleren. Mobilnr mitt er 90115669, så du kan sende meg en mld så svarer jeg:) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Hva slags subber skal du ha deg nå da Tommen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Hva slags subber skal du ha deg nå da Tommen? Har fått tilbud på noen 15", så jeg skal se hva jeg skal gjøre her. Ingenting er avgjort enda, så om noen kommer med tilbud skal jeg se godt på hvert av de:) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 aux på spilleren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 KriegHeim: Typebetegnelsen på spilleren er som følger, Panasonic CQ-DFX683N . Det er dette som står på frontpanelet på spilleren, og på merkelappen under. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 aux på spilleren? Desverre.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 :bump Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW520 Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 :bump vil du ha for beastene da? har to selv på 2ohm, men kunne tenke meg to til:D Siter 11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil 07 bmw 525D M-Sport bruksbil 96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt. Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8 Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704 og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 vil du ha for beastene da? har to selv på 2ohm, men kunne tenke meg to til:D Du får slenge inn et bud så får vi se;) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg