KriegHeim Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Nå blir det hellakering av bilen min, så jeg hadde tenkt å ha den i nesten samme farge, bare litt mørkere og perlemor :D Er det noen i trondheim som har perlemor i lakken, slik at jeg kunne fått sett litt, har aldri sett perlemor på skikkelig kort avstand. Finnes det fargekart på nettet? Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Stikk innom et lakkverksted, eller Tiller AS og se på fargekart der, er velig liten vits i å prøve å se på fargekart/bilder på nettet, siden det vil garantert bli feil fargegjengivning og du ikke får oppleve hvordan dei forskjellige nyansene virker. Fargekart bør studeres utendørs i normalt dagslys, hvis du ser på dei innendørs i lampelys vil fargen bli helt anneledes Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg