Brækkdans Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Nå blir det kanskje Omega 2,5TD 95mod. Hva skal jeg passe meg for når jeg skal se på bilen? Noen erfaringer? Foringene i forstilligen var nye. :) Siter * 03 VW Passat TDI Highline x 98 Mitsubishi Galant GLX x 93 BMW 525 TDS Touring x 93 Honda Accord Coupe x 91 Audi Coupe 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop_G Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Rusten må du passe deg for på omegaene.. er ikke så kjent ellers med disse motorene.. Siter Opel Omega 3.0 MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brækkdans Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Typiske rustplasser? Nederst på dørerene skulle finnes litt lakkrust. Denne miljølakken er puskete greier.. :) Siter * 03 VW Passat TDI Highline x 98 Mitsubishi Galant GLX x 93 BMW 525 TDS Touring x 93 Honda Accord Coupe x 91 Audi Coupe 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega_V6 Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Typiske rustplasser? Nederst på dørerene skulle finnes litt lakkrust. Denne miljølakken er puskete greier.. :) ja, nederst på dørene, og hjulbuer.. litt værre bak enn framme.. kanalene kan og være rustet bakom skjørtet.. og hvis du e uheldig så kan fjørtårnene framme være rustet og.. begynner som oftest å ruste i sveisen inne mot skjermen.. Siter Har: -05 Rexton RX270 XDi ToplineHatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Det sitter en bmw 6 i den ,nokså slite sterk og tøff den. Chippern du den så går den bedre en orginalt 2.5 l bensin, har jeg hørt. Ellers så er det de vanslige slite delene du skal passe på. De orginale Bak fjørene knekker lett. Foringer . Omegan elsker skiver og klosser, Og rust over alt i dører ,skjøter, osv. bare ta en tiit. Overflaste rust kan det være mye av, hvis den ikke har blitt tatt vare på. Ellers Løp og Kjøp. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg