Gå til innhold

skjerm m/ harddisk

Ranger emnet

cuts

Anbefalte innlegg

Kjøp deg en Tvix box, den er helt genial. Den støtter alle format på lyd og de aller fleste på bilde, som divx, vob dvd iso filer kan også spilles av direkte. Den har til og med innebyget HD-upscaler også koster den ikke mer enn 1695,- + disk. Brukes selv en slik i stua til all nedlastet medie og er kanon fornøyd. Men skulle jeg kjøpt ny så ville jeg kjøpt modellen større, for den har HDMI, nettverkstilkobling, den billigste har kun USB. Til min fulgte det med sigarettenneradapter, liten fjernkontroll for bruk i bilen + ir-øye til å sette på dashen hvis du legger boxen baki.

Det eneste du trenger en en skjerm.

189584.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Earthquake, hvor kjøper du de hen?

Car kit versonen av Tvix'en produseres ikke lenger. Importøren i norge har heller ikke flere av carkit versonen igjen på lager, så da må du eventuelt prøve å få skaffet en brukt en.

Nå vet jeg ikke helt hva du har tenkt å bruke greine til, men skal du bruke greiene i bilen ville jeg vel rett og slett bare firmware\power modifisert en gammel xbox med xbox mediacenter og en 320 gig hd, kastet på en touch screen skjerm og forlenget IR øyet på den. Etter det jeg husker er det skrevet en touch screen driver for xbox media center nå.

Xbox'er får du jo kastet etter deg på finn for tiden så da ryker du jo på all verden heller.

Brukt xbox: 700

320 Gig HD: 800

touch screen skjerm: 2500 ?

eller vanlig skjerm (bruke fjernis): 500 ?

Power: 500 ?

usb kabel for ir øye modden: 50

Power on\off mod: 50 kr ca i deler ?

eller forlenge power on knappen: 10 kr ca i deler

Estimert tidsforbruk på jobben om du kan litt elektronikk... ca 1 time ?

Toyota Celica T23 (2000 Modell)

Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg)

Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er)

Lenke til kommentar
Del på andre sider