sotomajor88 Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Har 1stk pioneer 12" sub 3000W 1000WNominell.. Skal finne meg en forsterker som driver dette uten problemer, og med overlegen effekt. Noen ideer?? Kan også få inn noen "billige" alternativer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Vanskelig å si når du ikke sier noe om budsjettet ditt. Men ta en titt på Soundstream PCA2000D, den er sinnsykt sprek og leverer nok krutt i massevis til bassen din:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Kommer ann på prisklassen du tenker på . Helix Dark blue 1000.1 vil nok drive den bra . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 zapco 9.0, 4 ohm versjonen... ^_^ eller så har jo blaupunkt en kraftig monoblokk til 9999,-. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Tror jeg ville kikket på forsterkere som yter 1000W og oppover om du skal ha den i lukket kasse. I portet kasse kan du klare deg med mindre. Selv ville jeg kjøpt den mest hårete forsterkeren jeg ville sett meg råd til som leverer lik eller mer enn 1000W (i 2 ohm, i ditt tilfelle, for regner med du har 4 ohm DVC). Greit å ha mer å gå på om du vil kjøpe flere elementer senere, f.eks. Edit: Glemte å komme med reellt alternativ. Ser SoundMagus har kommet med nye modeller på Komplett.no. De bør du sjekke ut, X-3000 (nå X-3100) er hvertfall veldig bra, både når det gjelder kvalitet og pris/ytelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Autocustom har jo earthquake PHD2000W på tilbud til 3500,- da.... 1000wrms i 2ohm... ville da trodd denne ville vært knall på elementet ditt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg