diavoletto Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Hva er forskjellen på crysler stratus og Crysler stratus LE ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 tror det går på utstyrsnivået, husker ikke om det andre er LX eller LUX,men den versjonen har hvertfall mere innvendig utstyr enn LE. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnusalexander Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 LE eller LX angir utstyrsnivået. LX er den høyeste modellen. Tror de fleste (alle?) stratuser er solgt med denne modellbetegnelsen, men det kan jo hende at mange selgere unngår å skrive denne i beskrivelsen... Den skal være angitt i vognkortet. Hvis bilen er bruktimportert kan det også hende at modellbetegnelsen i vognkortet er JR eller JX, der JR tilsvarer LE og JX tilsvarer LX. Dette er betegnelsen bilene har vært solgt under i USA. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 jeg har orginalbrosjyren til min neon.. der står det at LE betyr luxsus edition.. dvs lakkerte fangere osv.. mens SE betyr Standard edition.. LX tror eg faktisk ikke eg har sett på en Chrysler Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasK Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 De fleste Stratus'ene som ble solgt, var LE. LX utgaven hadde skinn + litt annet småtteri, slik det er på Sebring. Siter 2007 Ford Mustang Shelby GT 1977 Ford Mustang II Mach 1 5.0 2005 Chevrolet Colorado 3.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordi Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Jeg har en LE det er en 2L R4 og LX er en 2.5L V6... LX har skinn og det har ikke LE noe jeg er glad for... Ellers er det samme utstyr i de :thumb Siter Chrysler Stratus 2.0 97mod. Suzuki Baleno 1.6 00mod. Opel Kadett C 2.0S 79mod. Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasK Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Jeg har en LE det er en 2L R4 og LX er en 2.5L V6... LX har skinn og det har ikke LE noe jeg er glad for... Ellers er det samme utstyr i de :thumb Da jeg kjøpte bilen for noen år siden, så jeg på flere LX'er med 2 liter - men alle hadde skinnseter. Ingen av LE'ene jeg så på hadde det. Ente opp på Sebring i stedenfor, en LX med skinn. På Sebring har LX'en et oppgradert instrumentkluster, samt kjørecomputer og tåkelys. Siter 2007 Ford Mustang Shelby GT 1977 Ford Mustang II Mach 1 5.0 2005 Chevrolet Colorado 3.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordi Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Da jeg kjøpte bilen for noen år siden, så jeg på flere LX'er med 2 liter - men alle hadde skinnseter. Ingen av LE'ene jeg så på hadde det. Ente opp på Sebring i stedenfor, en LX med skinn. På Sebring har LX'en et oppgradert instrumentkluster, samt kjørecomputer og tåkelys. JA du få 2 literen med skinn og men det er ikke noe mer... Om jeg skulle kjøpt en ny stratus ville jeg ikke kjøpt med skinn... For skinninteriøret i stratus ser ikke ut :puke: Så om jeg skulle kjøpt en 2.5 V6 hadde jeg spesial bestilt uten skinn :???: Siter Chrysler Stratus 2.0 97mod. Suzuki Baleno 1.6 00mod. Opel Kadett C 2.0S 79mod. Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 fins masse utstyrs nivå da.. :P chrysler grand voyager ble levert som SE, SE lux, LE, LE lux(litt usikker på denne) og LX da.. fattern hadde en SE lux.. nå har han en enda nyere voyager.. å den er en LX.. :P ble vist nok utstyrs kåt gammlingen i sine eldre dager.. ;) Motor valget har ingenting med SE,LE,LX navnene å gjøre, som sagt i posten oppfor.. er bare utstyrs nivå.. Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordi Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 fins masse utstyrs nivå da.. :P chrysler grand voyager ble levert som SE, SE lux, LE, LE lux(litt usikker på denne) og LX da.. fattern hadde en SE lux.. nå har han en enda nyere voyager.. å den er en LX.. :P ble vist nok utstyrs kåt gammlingen i sine eldre dager.. ;) Motor valget har ingenting med SE,LE,LX navnene å gjøre, som sagt i posten oppfor.. er bare utstyrs nivå.. Nå er det snakk om Stratus og ikke voyager... Det er somregel bare 2.5 som er LX men du får 2.0 som LX og... Men det er bare skinn er forskjell :ass: Siter Chrysler Stratus 2.0 97mod. Suzuki Baleno 1.6 00mod. Opel Kadett C 2.0S 79mod. Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lowrider Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Dere har så nogenlunde rett angående skinnsetene, men det er vel bare LX som har cruise controll og el. just. sete??? Noen enkelte LX`er har også varme i setene, og nedfellbar armlene over midtkonsolen. Tror ikke noe av dette ihele tatt er på LE, men er ikke sikker!!! Tror også at det er bare LX`en som har refleksplate mellom baklysa og at det er noe forskjell på om det er tåkelys eller ikke foran... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Tror dere blir nødt til å sende en mail til Chrysler Daimler :D Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg