48IDA Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Pleier dere Amcar folket å være på Strømmen første onsdagen i mnd? Skjer det noe annet gøy utover høsten som er verdt å være med på? (Oslo/Akershus) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Har pleid å ta meg noen turer til Tyrigrava, i løpet av sessongen. Hver første tirsdag eller onsdag i måneden tror jeg det var.... Har ikke vært der i år.... :rolleyes: På fin-værs-dager er det mye fint å se på der. Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mette-we Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Det skjer ikke i Oslo eller Akershus, men tittel på emne passer perfekt iallefall. Lørdag kveld 16. August: Cruisin i byen med gratis rockabilly konsert på Torget + at det tidligere på dagen har vært Chevy treff og at byens storgate blir fylt opp av amcars fra den ene enden til den andre. Søndag 17. August: Bilsport Classic Grense treff. 650 - 700 + hobbybiler av alle slag og nasjonaliteter. hot rods, race, original, custom etc. etc.. De må bare være gamle nok. 21 år!! Hvor??? HALDEN! Vi har prøvd å få til en lovlig Burn out konkurranse på Fredag 15. August og, men har ikke fått noe svar fra politimyndighetene enda. Skal ringe i morgen da dette egentlig er et brudd på forvaltningsloven § 11, siden det er en stund siden søknad ble sendt. Ble sendt tidlig i våres. Dette blir det høyst sannsynnlig ikke noe av, men vi mener at vi ihvertfall kan få ett skriftelig avslag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
48IDA Skrevet August 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Sjekka akkurat hjemmesia til US CarClub Jessheim, og de møtes hver onsdag hele året på Mc Donalds - ca 20.30 Ja, så da får jeg vel ta en tur dit da ;) (Hvis jeg kommer meg etter mitt livs største mareritt - fått igjen girkasse etter "modifisering" også har man 4 gir bakover og 1. fremover, halleluja for et mess!) (Heldigvis ikke The Rumbler) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg