andrej1 Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Best of Group B All About Rallying Ellers er han her bare helt rå Gigi Galli Og her er det ganske vill kjøring Ari Vatanen Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Haha, artig når Ari Vatanen dunker borti en kant i hundre og helvete, ".. dear god!.." Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Ja, er faen meg smalt der ass. Forresten så varer den øverste filmen i over en time, og har ingen kommentator eller musikk, bare rå kjøring Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Me like:D Hvilke biler begynner den videoen med? Jo: gruppe B's ubestridte konger;) Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaSSeR Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Å F F**n så rå lyd i Mantan til Ari Vatanen!:driving Siter [o]'90 Opel Omega 2.0i [o]'90 Opel Omega 3000 24v [o]'96 Opel Vectra 1.7TD [x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs) [x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 SAATAN:eek: Det ene hoppet i den B-filmen...der det kommer en lavtflygende Quattro over haugen... Dersom en av tilskuerene hadde snublet der, hadde det vært takk og farvel. For ikke å snakke om de nervene sjåførene må ha! Rundt hver sving, over hvert hopp, er veien full av tilskuere. Teite folk. Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Filmer fra gruppe B tiden og Gigi Galli er alltid god underholdning. :thumb Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Å F F**n så rå lyd i Mantan til Ari Vatanen!:driving Om du har lyst å se mere av den mantaen bør du se Manta Magic/1985 Circuit of Ireland ;) Mvh CalibR Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Det er noe særskilt med rally ifra 80-tallet. Finnes nesten ikke noe råere og se på, eller noe råere kjøring i det hele tatt. Frisk satsing både ifra sjåførene og publikum:) Å se en S2 i fullt driv igjennom en sving er genialt bra og se på. Gjelder vel forøvrig alle bilene de brukte i den tiden, men S4 er det noe helt eget med i mine øyne:thumb Når Gigi Galli steller opp bilen 50 meter før svingen i filmen som det er linket til, det er relativt nydelig og se på:) Bra kontroll på den mannen. Den lange filmen får jeg ta og se på litt og litt. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg