Rieger- Skrevet August 10, 2003 Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 Originally posted by passatvr6 desverre er det denne bilen som ikke klarte å kjøre fra meg på rudskogen her for en stund siden. ok da, på rettsrekka klarte den det da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 10, 2003 Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 Originally posted by katogk :) Hhaha, genialt bilde! Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatvr6 Skrevet August 10, 2003 Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 Originally posted by katogk :) jøss og du likner på al bundy!!!!;) Siter IF U CAN`T RACE IT SELL IT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet August 10, 2003 Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 Ta en prat med eieren, så får du raskt svar på hvorfor det var sånn. Jeg tror jeg ville vært ytterst forsiktig med å utfordre denne bilen når det lille problemet er løst. Passaten gikk bra den, men jeg tror nok dette er en helt annen divisjon. Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatvr6 Skrevet August 10, 2003 Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 ingen utfordring fra min side. all respekt til ordentlige biler med skikkelige motorer!!! tenkte mest på hvor gøy det var å ligge bak en sånn bil og henge på i svingene. Siter IF U CAN`T RACE IT SELL IT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lord Gryphon Skrevet August 10, 2003 Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 du har pm..... Siter Bx 16V (87') Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg