JokkVahl Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Enough said .... Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Like smart som disse Corvettene som blir bygget om til Viper! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 as smart as a screendoor in a submarine! Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Herregud! Hva er vitsen? Så en 1991 Modell Trans am "Ferrari" når jeg var i Russland i fjor. Med emblemer og ferrarifelger og hele sulamitten... Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Hadde en rik onkel kommet og sagt jeg fikk den i bursdagsgave hadde jeg nok ikke sagt nei :hello: , for den var jo litt tøff , Men, .... Man gjør bare ikke sånn med en slik bil :iconsm Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Ødelegge en fin Chevrolet med deler fra en glorifisert Fiat? :puke: Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg