Gå til innhold

Ny bil - nytt "anlegg"

Ranger emnet

pantera

Anbefalte innlegg

Hei

Kjøpt meg ny bil, og vil bytte ut den orginale "skiten" som sitter der nå.

Det eneste jeg er sikker på, er at cd-spiller blir en eller annen Pioneer.

Og så skal jeg ha høytalere. Det blir vel bare et komponent-sett, da jeg ikke har så mye plass til overs i bilen, som er en Mercedes SLK 200.

Har kikka hos Oslo Bilstereo, og de kunne anbefale MBQuart, såfremt det passet. Er dette bra greier, eller bør jeg finne noe annet.

Hører mest på rock/hard rock/metall.

mvh

Pantera

'07 Citroén C4 1.6 HDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmeste bli Audio-art.no på Økern eller Autod.no i andre retningen.

Finnes det forresten noen bilstereobutikker på Romerike?

Økern, ja....ikke så langt ifra der jeg jobber, så det kan bli aktuelt.

er vel ikke så mange bilstereobutikker på Romerike, men jeg veit at det var noen som dreiv privat, men husker selvfølgelig ikke hvem det var.

Ellers så fant jeg Auto Custom, men de holder til nede i Tønsberg, og det er litt for langt unna. Men det er visst der du holder til det, Earthquake?

Pantera

'07 Citroén C4 1.6 HDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økern, ja....ikke så langt ifra der jeg jobber, så det kan bli aktuelt.

er vel ikke så mange bilstereobutikker på Romerike, men jeg veit at det var noen som dreiv privat, men husker selvfølgelig ikke hvem det var.

Ellers så fant jeg Auto Custom, men de holder til nede i Tønsberg, og det er litt for langt unna. Men det er visst der du holder til det, Earthquake?

Pantera

Auto Custom er oss ja, men vi driver ikke butikk. Kun engro og nettsalg. Men snakk med Ketil på Audio-Art, han har LS.60C på lager og montert i demorack, så du kan høre på de før du bestemmer deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider