Gå til innhold

ønsker å kjøpe STÆSJ (alt mulig) til mitt prosjekt

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Ønsker å kjøpe dill og dall til mitt audi 80 prosjekt :)

finner bilen under prosjekter , og med navn DJ-Timoty "prosjekt folie" audi 80

ALt mulig dill og dall ønskes ;) styling , trimming (1,8 forgasser) interiør etc etc ... trenger ikke være til audi 80 , for bilen skal bli noe for seg selv, hehe ..

Kom med tips og dill og dall dere har liggende som dere vil kvitte dere med for en billig penge, eventuelt gi bort ;) gaver mottaes med takk ;)

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kamera du kan feste hvor du vil og koble til en skjerm. Rygge kamera eller koble den til en laptop og film det du driver med da du kjører ;)

Har overgang til usb til denne :)

Har også dvd spiller og 10,4" skjerm til bil som du kan koble dette til :)

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kamera du kan feste hvor du vil og koble til en skjerm. Rygge kamera eller koble den til en laptop og film det du driver med da du kjører ;)

Har overgang til usb til denne :)

Har også dvd spiller og 10,4" skjerm til bil som du kan koble dette til :)

mye skal du ha for dvd-spiller og skjerm?

hehe , kan jo ta en "mujaffa-stil" og montere kamera i baksete :thumb :hello:

neida , men å mye skal du ha for spiller og skjerm? 10,4" ? hvor kan man montere den ? får ikke plass i dashjbordet tror jeg , hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye skal du ha for dvd-spiller og skjerm?

hehe , kan jo ta en "mujaffa-stil" og montere kamera i baksete :thumb :hello:

neida , men å mye skal du ha for spiller og skjerm? 10,4" ? hvor kan man montere den ? får ikke plass i dashjbordet tror jeg , hehe

Hehe kanskje det.

Men tenkte meg 3500 for dvd spilleren og skjermen. Dvd spilleren tar også mp3 på dvd plater og divx formatet fra nettet. Skjermen har innebygd tv tuner og vga inngang så du kan koble til en data til den og :)

Bak skjermen er det en slik monterings arm du kan bruke hvis du vil eller bare skru den av. I volvo 240 går den akkurat inn i dashen uten å modifisere noe hehe

Men kan se om jeg får tatt noen bilder av dette eller har det liggende et sted på maskinen min.

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe kanskje det.

Men tenkte meg 3500 for dvd spilleren og skjermen. Dvd spilleren tar også mp3 på dvd plater og divx formatet fra nettet. Skjermen har innebygd tv tuner og vga inngang så du kan koble til en data til den og :)

Bak skjermen er det en slik monterings arm du kan bruke hvis du vil eller bare skru den av. I volvo 240 går den akkurat inn i dashen uten å modifisere noe hehe

Men kan se om jeg får tatt noen bilder av dette eller har det liggende et sted på maskinen min.

Bilder hadde vært fint... men får tak i brenn nye DVD-Spillere + skjerm for innfelling for 2000,- fra usa så vet ikke helt

må tenke på det :) har ikke bestemt åssen farge jeg skal ha på neon så får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...