The cowboy Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 litt OT: The cowboy, hehe nei ikke helt stabile:thumb . greit nok at trafikken gikk bra for å være en trang by, men på den andre siden tror jeg ikke jeg så en eneste bil uten riper/bulker etc... så mange av de jeg!! men av småbilane, så var det færre ja! der hadde de fleste en liten bult (eller stor..hehe) men de galne folka som valgte å kjøre 911, x5, større MB osv der nede!! de så jeg ingen skader på!! og med tanke på størrelsen på bilen, og størrelsen på veien (som gikk mellom 2 bilrader på hver side!) så var det imponerende i 90-100 km/h! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Sorry hvis noen faktisk har nevnt dette, men ligner ikke den VELDIG på Renault Scienic? Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Sorry hvis noen faktisk har nevnt dette, men ligner ikke den VELDIG på Renault Scienic? Nja...skeptisk. Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 huff, er verdens styggeste bil tråden i gang igjen!!!!?!! det er en fiat av ett stygt slag. men nå skal det jo litt til for å nevne en fin en.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Er en lærer på skolen jeg går på som har en slik (les: ligner FRYKTELIG), og jeg mins og huske at det er en renault Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 at designerne tegner noe så stygt er jo greit at Fiat setter noe så fælt i produskjon er ille men at noen KJØPER den dritten er det værste!!! Driter dem i åssen bilen ser ut eller?!?!?!:puke: nei blir flau på dems vegne... Joachim Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg